هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

یک روز استخر یک روز خانه کودک

1392/5/5 9:13
نویسنده : مامان مریمی
2,385 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز 5شنبه با دوستای خوبمون رفتیم استخر. خاله صفورا هم زحمت کشید و یواشکی دوربین آورد تا از شماها عکس بگیره. تو همش توی تیوپت بودی و خیلی خوش گذشت بهت. گاهی هم می نشستی کنار استخر و می گفتی 1 2 3 می پریدی تو بغل من... خیلی بهت خوش گذشت. البته بعدش بچه ها مریض شدن که معلوم نیست چیه.

اینم عکس استخر

 

فرداش هم با خاله حدیث و مشکات، خاله یاسی و رادین، خاله شیما و رهام و خاله سیما و وانیا رفتیم خانه کودک دنیای نور. اونجا بود که رادین و وانیا هم اون مریضی رو گرفتن!

 

از شیرین زبونیات هم هرچی بگم کمه. راستی عکسای آتلیه که تو نت برگ گرفته بودم هم اماده شده. خیلی خانومه بد عکس می گرفت اما اسکن می کنم و عکسشو میذارم اینجا.

الان کلا حرفاتو می زنی. جواب ما رو میدی و کم نمیاری اصلا نیشخند

خیلی هم دختر خوبی هستی. اصلا سر اسباب بازی یا غذا با کسی دعوا نمی کنی. وقتی هم مهمون میاد خونمون و نینی کوچولو داره تو اسباب بازی هاتو بهش میدی و خسیس نیستی. خدا رو شکر!

من و بابا دوستت داریم یه عالمهههههههههههههههههههه عشق من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر مامان تانیا
29 مرداد 92 22:53
عزیزمممممممممممم قربونت برم با اون مایوی خوشگلت، الهی که همیشه سلامت و خندون باشی
صفورا مامان آوا
30 مرداد 92 10:10
ای جووووووووووونم چقدر جیگره عکساش خاله فدااااای اون خندیدنش
هلیا دخمل خوشگل
9 شهریور 92 12:34
هانا جونم خیلی مااااااااااااااااااهی خاله فدات شه خوشگل خانوم
خانمی
14 شهریور 92 8:28
ماشالا دخترت چه عسلی شده