هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

14 آبان تولد هانای من

1392/8/18 13:10
نویسنده : مامان مریمی
2,449 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم با چند روز تاخیر تولدت مبارک. امروز 18 آبانه و 4 رور از زادروز تو می گذره. انگار همین دیروز بود که راس ساعت 8 و 10 دقیقه صبح دکتر پورزند تو رو از دل من کشید بیرون. چه جمله ای نوشتم هههههه

انگار همین دیروز بود که برای اولین بار مکیدن شیر رو شروع کردی... همین دیروز بود که اولین قطره خون رو ازت گرفتن واسه آزمایش غربالگری و دل من ضعف رفت از گریه تو... انگار همین دیروز بود که برای اولین بار نشستی.. برای اولین بار گفتی مامان... اولین دندونت در اومد... چهار دست و پا رفتی... دستتو به دیوار گرفتی و بلند شدی... وای خدای من خیلی زود گذشت و من اصلا دوست ندارم این قدر زود بزرگ بشی و کمتر به من اختیاج داشته باشی... مامان جون (که خودت همش به من میگی مامان جون) الهی من قربون اون قد و بالا و اون حرف زدنت بشم. از خدا میخوام همیشه صحیح و سالم باشی و من اونقدر زنده باشم که بتونم تو رو سروسامون بدم.. عزیز دلم یواشتر بزرگ شو. دل من طاقت نداره که چند سال دیگه خیلی کم وابسته من باشی. دوست دارم بهترین مادر واست باشم اما می دونم هیچ کس کامل نیست و من هم که خیلی نقص دارم. ببخش اگه گاهی از دستت عصبانی میشم. گلم گناهی متوجه تو نیست، اشکال از کم حوصلگی من و گاه خستگی منه. دوستت دارم هانا هزاران بار و خدا رو هزاران و میلیون ها بار شکر که تو رو به ما داد. 

اینم عکس های روز تولدت یعنی 14 آبانه که من کیک بردم مهد کودک تا با دوستات هم تولد داشته باشی:

اون پسری که لباس سبز تنشه دوستته کاوش که انگار همش با هم بازی می کنین.

تولدت مبارک عسل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ميترا-آرتين
19 آبان 92 10:48
هانا كوچولوي ناااااااااااز تولدت مبارك الهي كه 120 ساله شي
یلدا مامان کیان
23 آبان 92 16:50
تولدت مبارک گلم ایشالا همیشه به شادی چه زود بچه ها بزرگ شدن و لحظه های شیرینشون میگذره
صبا مامان نیوشا
4 آذر 92 13:22
تولدت مبارک خوشکل عسلللللللللللللللللللل