هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

سفر به شمال

1392/9/16 11:56
نویسنده : مامان مریمی
1,946 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش دوشنبه در یک اقدام ضربتی رفتیم شمال. با خودمون کلی لباس گرم بردیم اما هوا خیلی خوب بود. گرم نبود اما سرد بچسب بود. خیلی خوب بود. دو روز موندیم و برگشتیم که خدا رحم کرد چون با برفی که شروع به باریدن کرد همینطوریش 10 ساعت تو راه موندیم. حالا بریم سراغ عکسا اما قبلش بگم که تو خیلی زود سوال پرسیدن رو شروع کردی مثلا:

هانا : این کفش کیه؟

جواب من: مال بابا هومنه.

هانا: چرا اینجاست؟

جواب من: درش آورده.

هانا: که کجا بره؟

جواب من: بره سرکار

هانا: با چی بره؟

و الی آخر.. خدا رحم کنه.. خیلییییییییییی سوال می پرسیا نیشخند

حالا عکسا:

این مال توی راهه. ابهت دماوند گرفته بودت. هر وقت می ترسی میگی می خوام لالا کنم.. اینجا هم بغل بابا مثلا لالا کردی که دماوند رو نبینی نیشخند

شب اول کنار شومینه - خودتو خیس خالی کردی

فرداش لب دریا

خدایا برای داده ها و نداده هات شکر !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان کیارش
16 آذر 92 12:36
همیشه به خوشی و سفر هانا جون بوسسسسسسسس
یلدا مامان کیان
16 آذر 92 12:37
فدای عسل با سوال پرسیدنش مامانی خسته نشو جوابشو بده امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان ملینا
16 آذر 92 12:37
سلام هانا خانم ،رسیدن بخیر،معلومه حسابی بهش خو ش گذشته.
مامان ملینا
17 آذر 92 13:19
دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
hodeys
17 آذر 92 18:04
ووووی چه عکسایی مریمیییییییییییی همیشه به خوشی من که تو این عکس ندیده های خدا رو ندیدم! ولی میدونم چی و میگی خخخخخ هانا هم خیییلی خانوم و ناز شده عروسکمممم
باران اردیبهشت
20 آذر 92 0:04
همیشه به خوشی عزیزم مریم جون این سوال ها تمامی نداره کلا .پرنیان سوالاش همیشه با پرا شروع میشه و از همه کچل کننده ترش وقتیه که من میرسم به بنبست و میگم چرا نداره ........و وروجک میگه چرا چرا نداره ؟؟ اینام برای شما