هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

هانا و مهد کودک

1392/2/28 11:21
نویسنده : مامان مریمی
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که روز شنبه باشه هانا خانم روز پنجمه که میره مهد کودک. روز اول و دوم چیزی نگفت. روز سوم و چهارم موقع جدا شدن گریه کرد و امروز یه کوچولو لب ورچید. دل من هم توی هر بار جدا شدن انگار از وسط دو تیکه میشه. امروز که برگشتم خونه (آخه امروز قراره تا ساعت 1 بمونه) وقتی درو باز کردم بوی هانا خورد به صورتم و اشکم رو درآورد. انگار من بیشتر به هانا احتیاج دارم تا اون به من. وقتی مامانم میشه و بغلم می کنه. وقتی سرمو میذاره رو پاش پیش پیشم می کنه لالا کنم واسم آقا پلیسه می خونه. وای خدااا دلم براش تنگ شده. نمی دونم چطوری قراره از ضبح تا عصر پیشش نباشم. ناراحت

هانا خانم ما عاشق پاپ کورنه. امروز از خواب بیدار شده اسمش یادش نمیومد. آخه به پاپ کورن میگه "ماقون" هی می گفت ماما بالو.. ماما لوما.. ماما لولوبا... آخرش یادش اومده داد زده ماما مام ماقون ماقون... مرده بودم از دستش از خنده

الان که نیستی فشارت بدم بوست کنم نازت کنم. برات غذاهای مورد علاقه ات رو دارم می پزم. کته ماهیچه  با رب و سالاد الویه که عاشقشونی... قلب

هانا اولین روز مهد - اسم مربیش شهلا جونه که خوذ هانا میگه الا

هانا در شهر پدری - طالقان... وای که چقدر خوش گذشت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر مامان ارشاک
28 اردیبهشت 92 11:29
مامان مریم غصه نخور هانا جونی به مهد عادت می کنه قربون ماقون گفتنش
صفورا مامان آوا
28 اردیبهشت 92 13:51
آخی الهی بگردم اشکمو درآوردی
یاسمن مامان رادین
29 اردیبهشت 92 21:31
الهی من قربوووونت برم هانا جوونم.
سحرمامان آمیتیس
6 خرداد 92 14:51
آخی عزیزم الهی فدات شم چقدر بزرگ و نیاز شده عسلم وروجک خاله. راستی هانا تو چند ماهگی پوشک و ترک کرد؟ آمیتیس 1سالو 4ماهشه کی باید از پوشک بگیرم قبلش چیکار کردی یادگرفت؟
سحر مامان تانیا
8 خرداد 92 22:55
ای جانمممممممممممم آفرین به هانا که از پوشک گرفته شده... چقده خانم و ماه شدی عزیزمممممممممممممممممم
مامی مائده
11 خرداد 92 10:04
عادت میکنه و بعدش کلی بهش خوش میگذره اونجا