هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

مهمونی نی نی ها خونه ما

1392/3/25 13:07
نویسنده : مامان مریمی
2,306 بازدید
اشتراک گذاری

5شنبه دوستای گلمون از نی نی سایت رو دعوت کردیم بیان خونمون. قبول زحمت کردن و اومدن. امیدوارم بهشون خوش گذشته باشه. به من و هانا که خیلی خوش گذشت و من بعد از مدت ها در جمع دوستانم بودم و خیلی روحیه ام عوض شد. الانم عکسای اون روز رو میذارم و بعدش هم عکسای پارکی که دیروز رفتیم و کلی هانا بازی کرد.

مشکات جون خاله هدیس

هانا و آرمان خاله آرزو

آوا - هانا - بنیتا که من عاشقش شدمممممممممم 

 

آرمان - رادین - آوا - هانا - بنیتا که دیگه طاقت نیاورد بشینه :))

اینجا مه سما هم اضافه شده

آرمان

چرا رهام عصبانی شده؟؟؟

این دو تا فینگیلا رو ببین

مه سما جونم که خیلی بامزه با خودش بازی می کنه

اینم مامانا و نی نی ها... از سمت راست بالا شیما هدیس گلاره یاسمن سهیلا صفورا و پایین از راست خودم سیما نرگس و مریم گلی

 

حالا هم عکسای پارک دیروز...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی وانیا
25 خرداد 92 20:26
سلام عزیزم دستت درد نکنه بابت دعوتت خیلی بهت زحمت دادیم خوش گذشت راستی کارتم مبارکه ایشالاه بسلامتی و دل خوش
حدیث
26 خرداد 92 0:50
واااااااااااای چه عکسی :دی ذوق کردم که عکس مشکات اولین عکس این پستت بود خیلی به ما خوش گذشت خانم خانم ها :دی یه تبریک هم واسه کار ت می گم. پا قدم ما چند نفر و داشتی؟؟؟ هه ههه
مامی مائده
28 خرداد 92 0:05
عاشق همتونمممممممم
نگین مامان ارمان
30 خرداد 92 19:59
وایییییییییییییییییییییییییی خوش به حالتون کاشکی برنامم جور شده بود منم میتونستم بیامملی خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته دوستای گلم مریم جونم از تو هم واقعا ممنونم که به یادم بودی ایشالا بتونم یه برنامه بزارم بیایین خونه ما تا ارمان بتونه دوستای خوبشو ببینه
مامان ملینا
31 خرداد 92 18:46
وای چقدر نی نی .همیشه خوش باشید .خوش به حالتون.که با د.ستان نی نی وبلاگی قرار گذاشتین خیلی خوبه.منم می خواممممممممم
صفورا مامان آوا
1 تیر 92 14:52
به به چه عکسای قشنگی مریم جوون با زحمتای ما خییییییییییییییییییلی عالی بود دستت درد نکنه
یاسمن مامان رادین
2 تیر 92 9:25
مریم جوون ممنونم عزیزم. هانا جوون ببخشید دیگه دوستات اتاقت رو کن فیکون کردن
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 0:34
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید