هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

چی بگم

1390/5/12 12:33
نویسنده : مامان مریمی
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم...

منو واقعا ببخش. امروز خیلی حالم گرفته است. دیشب که از نگرانی نخوابیدم. می ترسم بلایی سرت بیاد. از صبح که حالت تهوع داشتم. ناهار همه نتونستم خوب بخورم. دلم هم درد گرفته. با اینکه امروز یه چند تا تکون به خودت دادی تا ابراز وجود کنی، من نتونستم مثل هر روز باهات حرف بزنم و نازت کنم. نشستم منتظر که بابایی بیاد بریم بیرون بلکه بهتر بشم.

دوستت دارم عزیزم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آيين
8 تیر 90 9:22
سلام خانومي. مطمئن باشيد خدا همه جوره مواظب فرشته ها ست.بسپرين بهش!!! من لينكتون كردم.اگر مايل بودين ميتونيم دوستاي خوبي باشيم
نی نی توپولی
9 تیر 90 15:53
سلا م حالتون چطوره بهترید
ame goli
10 تیر 90 23:10
salam azize ame ghorbonet beram man harrooz haleto az maman maryami miporsam,emroz konkoramo dadam hala bakhiyale rahat montazeretam ta be donya biyay sheytonake man delam mikhad biyay koli chizaye khoshmel barat bekharam bahat bazi konam bechelonamet. dokhma le khobi bash maman maryamio aziyat nakoniya doset daram nafase man...