هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

هانا بزرگ می شود

1391/3/19 13:38
نویسنده : مامان مریمی
2,405 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ما هم داره کم کم بزرگ میشه. 14 خرداد 7 ماهش تموم شد و رفت توی 8 ماه. به راحتی می شینه و دو سه روز هم هست که دستش رو به پاهای من یا باباش می گیره و بلند میشه می ایسته. البته هنوز نمی دونه که اگه دستشو به مبل یا میز هم بگیره می تونه بلند بشه خنده

مریضیش هم خوب شد. هانا سرخ جوش یا Roseolla گرفته بود. سه شب تب و شب چهارم پشت بدنش یک دست قرمز شد و فرداش هم خوب شد البته. لبخند

هنوز هم در تلاش برای چهار دست و پا شدنه و سینه خیز هم میره البته اگر چیز جذابی نظرش رو جلب کنه. خودشو پرت می کنه جلو. خیلی حرکت بامزه ایه. نیشخند

امروز هم بردیم موهاشو کوتاه کردیم. فردا هم خدا بخواد میریم آتلیه. این هم چند تا عکس از هانا بانو که در ادامه مطلب گذاشتم...

روی ادامه مطلب کلیک کنید...

حالم خرابه هههههههههههه نیشخند با شیشه بالزامیک؟

روی دست بابا داریوش... تک و تنها ایستادم

فدات شم

تو پسری یا دختر؟ نیشخند

نازتو قربون قلب

در آرایشگاه قبل از عمل نیشخند رانندگی با ماشین پلیس

بذار پاشم مامانیییی

در آرایشگاه موقع عمل نیشخند

اینم بعد از عمل در خانه ههههههههه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نهیر
19 خرداد 91 23:36
من فدای آرایشگاه رفتنت برم هانااااااااااااااااا خیلی خوشگل شدی عزیزم مبارکه
مامان ساینا
20 خرداد 91 7:48
وای چقدر تو نازی. خدا رو شکر که خوب شد.
الهام مامان کیارش
20 خرداد 91 10:21
وای که چقدر ناز شدی و خوردنییییییییییییی
مامان نخودی
20 خرداد 91 10:30
خدایا چه خانومی شده این هانا خانومیییییییییییییی ماشالا موهاش خیلی ناز شده اون عکسش که با سارافون لی هست خیلیییییییییییییییی نازه
مروارید مامان آوا
20 خرداد 91 10:42
مریم این چه کاریه با ما می کنی آخه به فکر قلب مام باشه آبجی مممممممممممممردم از دست این دختر قرتیت
مامی مائده
20 خرداد 91 10:56
ای جون چه جیگری چه خانمی ماشالاااا
الناز(مامان بنیا
20 خرداد 91 14:06
قربونت بره خاله
ame goli
20 خرداد 91 21:03
وای با اینکه خودم بودم موهاتو کوتاه کردن ولی الان که عکستو میبینم دلم برات ضف میکنه قشنگ من.خدایا ازت ممنونم که همچین فرشته ای رو به مادادی.هانا واقعا عاشقتم....
گلاره
20 خرداد 91 22:17
قربونت برم خاله که رفتی آرایشگاه جینگولاسیون کردی خوشگل شدی
saba
21 خرداد 91 0:04
قربونت برم خالههههههههههه تو چقدر خوشکلییییییییییییییییییییی به مامانت بگو برات اسپند دود بده....
سارا (مامان درسا)
21 خرداد 91 0:41
ای جونم دختر قرتی گل بود گل تر شد وووووووووییییییییییی چقدر دوست دارم زودتر نی نی ها راه برن
نرگس(مامان امیرحسین)
21 خرداد 91 10:41
واااااااااااااااااای خدای من چقدر دخملت خوردنی شده مریم جون. من بخورمش با اون موهای فشن و شینیون شده اش آفرین به این مامان با سلیقه کدوم آتلیه رفتی؟ زودتر عکس بزار ببینیم انشالله آتلیه عروسی هانا خانممممممممممی
زهرا دوست عمه
21 خرداد 91 13:49
واااااای تو عروسک بودی با این تیپت الان دیگه عروس شدی... مبارک باشه خوشگله نانازی!!!! واقعا هم نازتو قربوووون!
یاسمن مامان رادین
21 خرداد 91 15:32
الهی من فدااااااااااااااااای تو بشم با اون عکس آخریت چرا چشمات اشکیه قربوون اون چشمای خوشگلت بشم؟
خانمی
21 خرداد 91 17:22
روشا...مامان ساینا
21 خرداد 91 17:37
وای خدا من هم دلم میخواد ساینا رو ببرم آرایشگاه حسودیم شد دخمل من مو نداره قربون این موهای خوشملت خاله هزار ماشالا به این دخمل زرنگ و شیطون... بوس از طرف ساینا....و مامانش
زینب مامان محمد رضا
23 خرداد 91 15:19
هشت ماهگیت مبارک جیگر طلا 80 سالگیت و جشن بگریم خانم
مامان ملینا
24 خرداد 91 10:35
وای الهی تو چقدر ناز و بزرگ شدی عسلم قربونت برم.هشت ماهگیت هم مبارک باشه خوشگل خاله.موهای نازتم مبارکه ان شالله آرایشگاه عروسیت خانمی به ملینا هم سر بزن باشه خاله
آینور مامان سهند
24 خرداد 91 15:33
الهی خوکشل بودی خوکشلتر شدی جیگرشووووووو ماشالا هزار ماشالا بزرگ میشن دختر پسرامون چه زود
آینور مامان سهند
24 خرداد 91 15:34
راستی من دوست دارم تو لیست دوستات باشم هانا جونی از طرف سهند
saba
30 خرداد 91 15:07
ازاده مامانه هانا
1 تیر 91 16:29
ای جونمممممممممممممممممم وایمیسته شیطونکککککککککک کپیه خودت شیطونه