هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

فردا این موقع....

1390/8/13 23:07
نویسنده : مامان مریمی
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

هانا جونم، کوچولوی من، دخترم

ساعت 11:51 - این نوشته رو می خوام در طول روز بنویسم. روزی که برای آخرین بارها دارم تکونات رو حس می کنم. دیشب داشتم به روزای اولی که فهمیده بودم اومدی توی دلم فکر می کردم. به نگرانی هایی که داشتم. به اینکه چقدر کوچولو بودی وقتی برای اولین بار دیدمت و چقدر بزرگ شده بودی وقتی برای آخرین بار توی سونوگرافی دیدمت. قلب

باورم نمیشه که از فردا مسئولیت سخت مادری کردن رو روی شونه هام حس می کنم. امروز بابات هم همین حس رو داشت. هردومون نگرانیم. نگران هر چیزی که به تو مربوطه اما بزرگتر از اون نگرانی، این هیجانی است که توی وجود هردوی ما جاخوش کرده.

ساعت 14:32 - کارامون کم کم تموم شدن. بابا که از حمام بیاد میریم یه سری به بابا حسین اینا بزنیم و برگردیم. امروز خیلی کم تکون می خوری. انگار ناراحتی که می خوای از جای گرم و نرمت دربیای. غصه نخور. من همه کار می کنم که غم هرگز توی چشمات لونه نکنه عزیزم. بغل

ساعت 22:55 - اینم آخرین خط این پست... هانا جونم دوستت دارم. فردا ایشالا و به امید خدا میای و این دوره 9 ماهه رو تموم می کنی. صحیح و سالم بیا بغل مامان و بابا که منتظرن.... 

اگر این پست را می خونید برای من و هانا دعا کنین... دوستان خوبم دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی مائده
13 آبان 90 23:13
ایشالا همه چیز همونطور که خودت دوست داری پیش بره، براتون ارزوی سلامتی و موفقیت میکنممممممممممم


مرسی عزیزم.. ایشالا واسه شما
مروارید مامان آوا
14 آبان 90 2:24
عزیزم ان شا ا... به سلامتی زایمان کنی و همه چیز به خوبی پیش بره می خواستم امروز بهت زنگ بزنم بگم دعام کنی وقتی میری اتاق زایمان اما موبایلمو خونه جا گذاشته بودم و تا ساعت 1 شب بیرون بودم و شمارتو نداشتم که بزنگم میدونم که این پست رو دیگه قبل از زایمان نمی خونی فردا صبح وقتی برای نماز صبح بیدار شدم یه اس ام اس میدم اگه بیدار بودی بهت میزنگم ان شا ا... فردا هانا جوون رو صحیح و سالم بغل کنی گلم بووووووووووووس
مانیا
14 آبان 90 2:50
واااای خوش به حالت چه حس خوبیهههه. من باید 7 هفته دیگه صبر کنم. واقعا دلم می خواد این 7 هفته زودتر بگذره... برام دعا کن. ایشالا نینیت سالم و خوشگل و سرحال باشه
زهرا مامان مه سما
14 آبان 90 5:19
مریم جون از ته دل دعا میکنم که زایمان راحتی داشته باشی
مهلا
14 آبان 90 11:52
فردا همین موقع شد وهانا خانم دنیا آمد قدمهای کوچولوت به دنیا تبریک میگم
mamane Ali
14 آبان 90 13:27
انشالله هم شما هم همه ی مامانایی که منتظر نی نی هاشونن به سلامتی کوچولوشونو به دنیا بیارن ...
خانمی
15 آبان 90 12:34
خب به سلامتی هانا کوچولو هم اومد و چشم مامان باباشو روشن کرد ایشالا زودتر رو به راه شی و بیای کلوپ...دلمون واست تنگیده
مامان عرشیا
16 آبان 90 9:39
ایشالله هانا خانم تپلی مپلی ملوس دنیا بیاد خدایا بحق این عید هانا و مامانشو سالم نگهدار عیدتون مبارک.عید قربان بر هانا خانم خوشکللللللم هم مبارک عرشیای منم داره 21 ابان میاد با اجازه من لینکتون کردم به وب پسرم سر بزنین.