هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

منو ببخش مامانی

1390/5/12 12:33
نویسنده : مامان مریمی
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

حتما می دونی چرا اینقدر ناراحتم. خب معلومه که می دونی. تو اولین کسی هستی که همه احساس های منو می گیری. امروز خیلی مامان بدی بودم. همش می گفتم چرا باید حامله باشم که نتونم این تعطیلات رو برم سفر؟ با اینکه دکتر گفت مشکلی نداره اما دست و دلم نمیره با اینکه خیلی ذوست دارم برم. آخه می دونی چیه مامان؟ بابایی که پنج شنبه سرکاره. نه مامان شهنازینا تهرانن نه بابا حسین و عمه سارا. همه دارن میرن یه آب و هوایی عوض کنن. منم خسته شدم از بس توی خونه موندم. مامانی ببخش که امروز اینقدر بد بودم و گریه کردم. می دونم که تو هم ناراحتی واسه همینه که الان اینقدر حالم بده. خب مامانی جونم به منم حق بده. از بس تو خونه موندم دارم دق می کنم. کاش می تونستم حست کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عسل
10 خرداد 90 21:41
کافیه به فکر لحظه ای باشی که نی نی نازت سالم به دنیا میاد و میدنش توی بغلت اونوقت هیچ چیزی شما رو دلتنگ نمی کنه
بابای ایلیا
10 خرداد 90 23:20
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید