هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

گوش کردن به قرآن

1390/5/12 12:33
نویسنده : مامان مریمی
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جون عزیزم، عشق زندگی من

راستش هنوز خیلی تا ماه رمضان مونده و من نذر کردم برای تو قرآن رو ختم کنم. امروز تصمیم گرفتم سوره های قرآن رو دانلود کنم و با هم گوش بدیم. مامانی جونم از خدا می خوام تو رو همیشه و همیشه سالم نگه داره. حتما این آرامشی که از شنیدن کلام خدا به وجودم سرازیر میشه روی تو هم تاثیر میذاره. 
خیلی خیلی خوشحالم که دوباره فردا روی ماهت رو می بینم گلم. تو ثمره عشق من و باباتی نفس من قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fatemeh
18 خرداد 90 17:33
salam.manam mese shoma avayele raham.age mitonin ketabe reyhaney beheshti hatman bekhonid.bye
romina
18 خرداد 90 19:38
vay maryamiiii kheyli webet bahale midonam dokhmale golet bebine zogh mikone