هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

10 خرداد

1391/3/10 22:24
نویسنده : مامان مریمی
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

کاش همیشه کوچولوی ناز من بمونی. کاش مثل امروز روی دستم دراز بکشی و خودت در کنار من خوابت ببره و از آرامشی که نصیبت میشه لذت ببری و من هم همش بوت کنم... نازنینم قلب

هانا جونم مریض شده. البته واقعا نمی دونم مریضیش چیه. سرماخورده که نیست. سه روز تب داشت. همه میگن واسه دندونشه اما دکترش حسابی ما رو نگران کرده البته نه به خاطر تب که به خاطر اینکه هانا این ماه یعنی از 6 به 7 فقط 350 گرم اضافه کرده. خلاصه طفلی رو بردیم آزمایش خون هم داد و کلی گریه کرد و جیغ کشید. بمیرم... انگار داشتن تن منو سوراخ می کردن ناراحت به هر حال، به احتمال زیاد دکترش رو عوض می کنم و می برمش پیش دکتر افتاده. دعا کنین چیزیش نباشه دختر مناوه

هانای وروجک ما با روروئکش تقریبا به حالت دو حرکت می کنه. خیلی خوب میشینه و گاهی هم در تلاش برای چهار دست و پا شدن با کله میره زمین. سوال

انگار داره دندون در میاره چون خیلی بی قراره و همش دوست داره توی بغل من یا باباش باشه و در تمام مدت هم ناله می کنه.

اینهم جشن دندونی آوا کوچولوی خاله صفورا که مرواریدش زده بیرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا (مامان درسا)
11 خرداد 91 18:10
الهی بگردم ایشالا خاله زودتر خوب بشی عزیزم ووووووووییییییییی من عاشق موهاتمممممممم
مامان ساینا
11 خرداد 91 21:18
خدا بد نده خاله جون. حتما داره دندون در می یاره. مریم جون 350 گرم که خوبه. بعد 6 ماه روند رشد کمی کند می شه تقریبا هفته ای 100 گرم خوبه. انشاله چیزی نیست و زود زود خوب می شه
نهیر
14 خرداد 91 10:59
دکتر بی خودی نگرانتون کرده این چیزها طبیعیه ولی مریم جون حق داری استرس داشته باشی نگران بشی آخه مادری حتما ماله دندوناشه انشالله گل من داره دندون در میاره قربون اون قیافش برم من عین نخود میمونی و هر چیز گرده دیگه
ازاده مامانه هانا
15 خرداد 91 14:04
مریمی جونم نگران نباشیااا خب حتما دندونشهه دعا میکنم زود در بیاد و راحت شه با این دکترای بی سواد بچمو سوراخ سوراخ کردن الهی دورش بگردم که درد داره زودی بیا خبر خوب بده بوووووس
مامان ترانه
15 خرداد 91 21:43
سلام هانا جون با ترنه من دوست میشی ؟
زهرا مامان مه سما
16 خرداد 91 11:48
خاله میدونستی خوردنی هستی اگه بیایی ابشار تهران من ببینمت که میخورمت ههههههههههخاله بیایی من دلم برات تنگ شد میخوام از نزدیک ببینمت
الناز(مامان بنیا
17 خرداد 91 14:10
قربونت برم عزیزم ایشالاه که چیری نیست دخترم نازمون زود خوب میشه
مامی مائده
19 خرداد 91 0:00
جیگرم کباب میشه وقتی به بدن این فرشته کوچولوها سوزن میزنن ایشالا که زودتر خوب بشی عزیز دل خاله