هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

سفزنامه کیش

1391/10/6 11:47
نویسنده : مامان مریمی
2,257 بازدید
اشتراک گذاری

خب بعد از مدت ها اومدم که اینجا بنویسم.. واقعا هانا هیچ وقتی واسم نمیذاره. کلا شدم مادر 24 ساعته ههه.. البته فداش بشم من... وظیفمه.. لبخند

قبل از اینکه عکسای کیش رو بذارم که از اول دی رفتیم تا چهارم... بنویسم که هانا چیا میگه و چیکارا میکنه:

نه

بابا

م م ه

عس (عکس)

چیک (عکس میندازه.. این صداشه)

ابه

ا a یعنی سلام

هرچی هم ما میگیم و میخواد تکرار کنه میگه "ابی" آبی نه ها.. ابی

آشغال ببینه میگه اه .. برش میداره می بره میندازه توی سطل

خب، حالا از کاراش:

رقص، بشکن، سرسری، دست دستی، که قبلا هم بلد بود.. الان اعضای بدنش رو نشون میده.. چشم گوش دماغ دهن دندون دست پا مو سر، شوت توپ با پا... تند هم می دوه... جلو پاش هم نگاه نمی کنه هههههه

حالا کیش:

توی گیش با کالسکه اینور اونور می رفت اماااااا وقتی میذاشتیمش زمین میرفت توی اسباب بازی فروشی و مگه می اومد بیرون؟؟؟ خنده

از دریا می ترسید در حد تیم ملییییییییییییی نیشخند

نی نی می دید مگه ول کن بود؟؟؟ خنده

حالا عکس... در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الهام مامان کیارش
6 دی 91 11:54
خوشگل خانم خوش گذشت؟ رسیدن بخیر
آنی
6 دی 91 12:10
فداش بشممممممممممممم
صفورا مامان آوا
6 دی 91 13:12
ای خدااااااااااااا چه شیرین شده دخملمون هواااااااارتا بوووووووووس
مامان سارا کوچولو
6 دی 91 15:04
سلام
چه عجب! دلم براتون تنگ شده بود.
مریمی دختر من وب نداره کلا من بی همتم...
به خدا هانا جون و سارای من همزادن دقیقا همین کارا و حرفای هانا!!!! حتی گفتن (آبی)!!!!! چرا؟؟؟
راستی مریمی جون سارا هنوز دوتا دندون داره هانا جون چندتا شد؟ نگرانم


مرسی عزیزم... دخترتو ببوس. هانا هم دو تا داره هنوز
مامان سارا کوچولو
6 دی 91 15:05
ماشالله خدا حفظش کنه
گلاره
6 دی 91 23:31
چه عجب تنبل خانوممممماین عسل خانوم چه بزرگ شده دلم براش تنگ شده بود خوب کردی عکس گذاشتی
النا
12 دی 91 17:53
ای جااااااااااان عزیزم چه ماشاا... بزرگ و ناز شده همیشه به مسافرت و شادی
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ
14 دی 91 20:14
ﺳﻼﻣ ﺍﯾ ﺟﺎﻥ ﭼﻬ ﺩﺧﻤﻞ ﻧﺎﻧﺎﺯﯼ ﻭ ﭼﻬ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﯾﻪ ﺑﻮﺱ ﻣﺤﮑﻢ ﺍﺯ جیگر
آذین مامان آوینا
18 دی 91 12:02
هانا گلی همیشه به مسافرتهای خوب خوب عزیزم.خیلی شما نازین خانم گل .امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی عزیزم.
مامان نخودی
19 دی 91 14:50
صلواااااااااااااااااااااااااااااااات بالاخره آپ شدین واااااااااااااای چقد این دخملی بزرگ شده
مامی مائده
24 دی 91 22:03
همیشه خوش باشی عزیز دلم
سحرناز
26 دی 91 15:06
وای ماشلله چه خانوم نشسته .خیلی آرومه ماشلللللللللللله خیلی کم پیدایی به ما هم سربزن خانوم
الناز مامان بنیا
27 دی 91 14:30
ای جان عین خودت شده هانا خوشمل ناز
مینا مامان نفس
2 بهمن 91 18:32
خدا حفظش کنه مریم جون
مامان پارسا
16 اسفند 91 11:32
دختر نازی دارین خدا حفظش کنه براتون
مامان مریم
4 فروردین 92 11:31
چه دخمل نانازی ...سفر سلامت..