هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

لوازم نی نی 4

1390/5/22 10:47
نویسنده : مامان مریمی
5,222 بازدید
اشتراک گذاری

این هم یک سری دیگه از وسایل گل دختر ما

پاپوش نی نی سایز کوچولوووو

جوراب New born

برای دیدن بقیه عکس ها برروی ادامه مطلب کلیک کنید.

2 تا از کلاه های نی نی

این خیلی کوچولوووووووووئه


لباس های نی نی (این اولی اندازه تن عروسکه)

جوراب ها و جوراب شلواری سایز کوچولوووووو

جای تعویض
اینم نوزادیه که خاله خودم واسه من از هلند آورده بوده وقتی خیلی کوچولو بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مروارید مامان آوا
22 مرداد 90 10:51
وااااااااااااای مریمی جوون محشره چیزاش به خصوص اون پیرهن طوسیه که پاپیون داره آدم می خواد بخورتش
اون کلا ه کوچولو ام خیلی بامزه اس


هههههه مرسیییی...
مریم مامان پینگیل
22 مرداد 90 10:53
مبارکه مبارک به سلامتی و دلخوش


مرسی مریم جون...
آنی
22 مرداد 90 11:06
وایییییییی نازی مبارکش باشه





مرسی آنی جونم
زهرا مامان مه سما
22 مرداد 90 12:18
وای چقدر خوشگله مبارکش باشه


مرسی زهرا جون
سولماز
22 مرداد 90 12:21
آيتك
22 مرداد 90 13:21
مبارك باشه
ايشالا اين پاپوشا و كفش هاي خوشگل شروع اولين قدم هاي موفقيت نيني جون باشه .همه لوازمش خيلي نازن


اون چشماته که قشنگ می بینه خانومی
باران اردیبهشت
22 مرداد 90 21:40
مبارکه دخترت باشه مامان مریمی

اون قورباغه هاش خیلی نانازه


قربونت برم باران جونم.. قابل نداره.. گفتم که D:
مامی مائده
1 شهریور 90 11:34
خیلی نازن مبارکش باشه
منامامان درسا
3 شهریور 90 0:40
خیلی خوکشلن مامانیش
دقت کردی که لباشهای دخملونه همهشون چه نازن منکه همیشه دلمش غش میرفت واسه لباساشون


خیلی خوبه آدم دختر داشته باشه
پریسا
15 شهریور 90 18:30
وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی عین خودش کوجولو و ناره


عین من؟؟؟؟؟؟؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 فروردین 91 11:50
سلااااااااااااااااااام به هانای دوست داشتنی و مامان مهربونش مطالب وبلاگتونو خوندم قشنگ بود. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه مایل بودید به من سر بزنید منم یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. منو به اسم نی نی وبلاگ 213 لینک کنید . راستی 213 شماره اسم زهرا به حروف ابجده. موفق باشید