هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

دوستت دارم

1390/5/23 14:23
نویسنده : مامان مریمی
1,538 بازدید
اشتراک گذاری

گوش دادن به آهنگی که اولین بار در کنار هم شنیدیم این را به خاطرم می آورد که چقدر دوستت دارم...

به این فکر می کنم که اگر تو نبودی، اکنون کجا بودم...

امروز بیش از هر زمان دیگری به وجودت احتیاج دارم...

همیشه بمان با من، ای کسی که روزهای زندگیم با حضورت پررنگ شده...

شاید تا کنون زمان کمی را در کنار هم سپری کرده باشیم اما...

تو خود بیش از هر کس دیگر می دانی که قلبم گاه توان تحمل این عشق را ندارد...

کاش می دانستی که بی تو بودن چگونه است...

بدان که بی تو بودن یعنی هیچ بودن و هیچ بودن چیزی جز مرگ نیست...

پس هیچگاه و هیچگاه و هیچگاه نخواه که رویت به رویم مهر زندگی نپاشد...

 

بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را

بگذار سر به سینه من تا بگویمت، اندوه چیست، عشق کدامست، غم کجاست

بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان عمریست در هوای تو از آشیان جداست

دلتنگم آنچنان که اگر بینمت به کام، خواهم که جاودانه بنالم به دامنت، 

شاید که جاودانه بمانی کنار من، ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت

تو آسمان آبی آرام و روشنی، من چون کبوتری که پرم در هوای تو

یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم، با اشک شرم خویش بریزم به پای تو

بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح، بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب

بیمار خنده های توام، بیشتر بخند

خورشید آرزوی منی، گرمتر بتاب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مروارید مامان آوا
23 مرداد 90 14:32
میبینم که داری واسه همسری عشق در وکنی ان شا ا... همیشه در کنار هم و دخملتون زندگی شاد و خوش و خرمی داشته باشید
مامان محمد رضا ( هدی)
23 مرداد 90 14:40
سلام مریم جون نوشته خیلی زیبا و قشنگ بوداگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم


حتما چرا که... مرسی از نظرتون
آي تك
23 مرداد 90 14:40
خيلي با احساس بود . كلي حال كردم



قربونت برم آی تک جون
مریم مامان پینگیل
28 مرداد 90 16:25
بسیار عالی و زیبا
منامامان درسا
3 شهریور 90 0:36
سلام مریم جون چقدر خوبه که اینهمه حس قشنگی به بابای نی نی داری و اینقدر قشنگ از احساست مینویسی؟
حاالا شیطون جون بگو ببینم دلیل اینهمه لاو ترکوندن چی بیده؟؟؟؟!!!
من فکر کردم تولد همسریتونه!


نه تولد نبود... همینجوری بود هههههه
منامامان درسا
3 شهریور 90 0:42
راستی مریمی اسم فرشته کوچولوت را چی میخوای بذاری؟


اسمشو توی پست بعدی اعلام می کنم.
منامامان درسا
3 شهریور 90 13:11
ما هم بی صبرانه منتظریم
منا
5 شهریور 90 13:26
مامان مریمی کجایی؟
چی شد اسم نی نی؟


اسم نی نی شنبه اعلام میشه ههههههه
مامان محمدرضا (هدی)
5 شهریور 90 16:45
نی نی جون می بوسمت[بوسه] آپم و خوشحال می شیم سر بزنی


نی نی هم شما رو می بوسه
منا
11 شهریور 90 0:57
سلام مریم
خوبی مامانی؟نی نی خوبه؟
عیدت مبارک عزیزم


سلام منا جونم.. عید شما هم مبارک
منا
12 شهریور 90 12:07
امروز شنبه است ها!!!!
ما اومدیم خبری نبود
فردا میایم شاید خبری بشه!
شاید فردا بیاید شاید!


امروز اینترنتم قطع بود به خدااااا
ني ني نازم
14 شهریور 90 18:21
چه وب خوشگلي خدا براتون نگهش داره ني ني نازتونو