هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

صدای بلند

1390/5/12 12:35
نویسنده : مامان مریمی
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

الهی دورت بگردم که پریشب اونطوری ترسیدی!! بغل

دراز کشیده بودم داشتم فیلم می دیدم، آخر فیلم یه صحنه تصادف بود. خیلی هم صدای بلند و ناگهانی داشت. مامانی آنچنان از جات پریدی که دل من پرت شد بیرون. اونقدر دلم سوخت واست که اونطوری از جات پریدی..... به قول عمه سارا مثل بابات پریدی گفتی بله بله؟؟؟ خنده آخه اونم از خواب می پره خیلی بامزه میشهخواب نیشخند

دوستت دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا زودی بیا دیگه طاقتم به سر رسید! (نه، به موقع بیا) بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ame goli
12 مرداد 90 12:05
سلام جیگر عمه...خوبی؟معروف شدم نفسم زود بیا دیگه
مروارید مامان آوا
12 مرداد 90 12:16
آخییییی الهی آخه اینام فیلمه تو میبینی دختر؟؟؟
کلی خندیدم از دست تو و دخملت )
ان شا ا... زودی نه راستی به موقع بیاد تو بغلت


ایشالا نی نی تو هم بپره توی بغلت زودی
مریم مامان پینگیل
13 مرداد 90 12:16
الهی الهی نازی . مامانش این فیلما رو نبین نی نی یا ترسو میشه یا سنگدل اصلا صحنه خشونت درگیری تصادف و... نبین
یاسمن مامان رادین
14 مرداد 90 0:01
سلام دوست جونم.

مریمی جون یه کم مراعات کن عزیزم.

الهیییییییییییییییی.بچه ترسیده


چشمممممممممممممممممممممممم
منا مامان درسا
16 مرداد 90 13:30
سلام مریمی
منم وقتی خواب باشم و صدای زنگ تلفن بیاد یهو از خواب میپرم واسه اینکه صداش دیگه اذیتم نکنه روی بلندگوش را چسب زدم و صداش خفه و آروم شده!
تو هم مواظب نی نی مون باش
راستی چرا هنوز نی نی اسم نداره؟


نی نی جون بی اسمه.. منتظریم به دنیا بیاد
پریسا
15 شهریور 90 18:34
هی وای من خچالت نمی کشی که پیش بچه از این جور فیلما میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟