هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

دختر قشنگ من در 29 هفتگی...هانا

1390/6/13 14:59
نویسنده : مامان مریمی
2,329 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با بابا هومن رفتیم سونوگرافی... هم از اون هیکل و اداهای قشنگت فیلم برداری کردیم هم ازت عکس گرفتیم.. فعلا عکساتو میذارم تا بعدا ویدئو را هم اضافه کنم. ماچ

فقط اینو بگم که توی فیلم هی چشماتو باز و بسته می کردی، بالا و پایین و چپ و راست رو نگاه می کردی و داشتی یه چیزی می خوردی... یه عالمه هم لپ داری هزار ماشالا.. چشمم کف پاهات الهییییییی قلبقلبخیال باطل

قد: 36 سانتیمتر

وزن 1347 گرم

اسم قشنگ شما هم از این به بعد هانا هستش.... نیشخند

این دو تا عکس شما 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ame goli
12 شهریور 90 21:50
وای جیگرتو...........دلم برات ضعف رفت دلم خواست بغلت بگیرموفشارت بدم نفس من....کوچولوی من ...زودتر این 2ماه بگذره ببینیمت هانای من...منتظرتم خوشمل خانوم


ههههههههههههههههههههه
مریم مامان پینگیل
12 شهریور 90 23:01
ماشاله هزار ماشاله هزار الله و اکبر به این دخمله . خدا حفظش کنه برات هانا رو مریمیییییییییییی
سحر مامان تانیا
12 شهریور 90 23:29
به به چه اسم قشنگی، مبارکش باشه ، چه عکس های نازی، ایشالا همیشه سلامت باشه
مامان كوچولو
12 شهریور 90 23:31
ماشالاااا س معلومه نينيت از تو لپ لپ داره كه لپوئههه
خداحفظش كنه برات مامان مريمي


قربونت برم ملیحه جون. خدا علی کوچولو رو واسه شما حفظ کنه
mamane hana
13 شهریور 90 11:37
سلام خاله قربونت بشه خوبی لپلپم. امیئوارم صحیح و سالم به دنیا بیادو دنیای مامان بابایتو پر از خنده کنی. هم اسم دخمله منی هانا جونمی .امیدوارم با دوستای خوبی واسه هم باشید. خدا رو چه دیدی؟
چرا که نه؟؟؟


ههههههههههه خاله جون...
منا
13 شهریور 90 12:03
سلام مریمی خوبی مامانی؟ وووی وووی ببین کی اومده اینجا هانا جون اومده الهیییییی دورت بگردم اسم قشنگی انتخاب کردی عزیزم هانا اسم دختر یکی از دوستام دخترش خیلی ناز و مامانی بود الان یک هفته اس که واسه همیشه رفتن ایتالیا گفتی هانا یاد اونا افتادم
مروارید مامان آوا
13 شهریور 90 14:29
به به چه دختر خانوم خوشگل با شخصیتی الههههههی گوگولی بپر بقل خاله
مامان گیسو
14 شهریور 90 2:07
سلام عزیزم ان شاا... به سلامتی و دل خوش زایمان کنی دوستم
زهرا مامان مه سما
14 شهریور 90 10:11
وایییییییییییی خدا حفظش کنه هانا خانم را برای مامان و باباش
یاسمن مامان رادین
14 شهریور 90 12:18
عزیزززززززززززززززززززززززم. اسم قشنگت هم مبارکت باشه هانا خانوم گل........
مامان گیسو
14 شهریور 90 13:30
مامی مائده
14 شهریور 90 23:20
ماشالاااااااااااااااا
مریم گلی
15 شهریور 90 16:02
مریمی جون مبارکه! انشالله صحیح و سالم باشه و تپل و مپلی بپره بغل مامانش! عروسک جوندار، دخمل نازدار!
پریسا
15 شهریور 90 18:27
قربون اون دختر دختر خالم شم ... خیلی نازه به قول سوسن گوگولی مگولی


هههههههههههههههههههههههههههه
چمیست
16 شهریور 90 18:48
وای جیگرتو...........دلم براش ضعف رفت الهی به سلامتی راه مونده رو طی کنی عزیزممممممممممممم
منا
27 شهریور 90 8:46
سلام مریمی خوبی عزیزم
هانا جون خوبه؟
مریم یه سوال داشتم میخواستم بپرسم که تکونهای نی نی نسبت به قبل بیشتر شده یا کمتر؟من حس میکنم تکوناش کمتر شده نمیدونم شاید دخملیم تنبل شده!


جوابت رو دادم خانومی. توی وبلاگت خودت