هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

90 روزگی

1390/11/15 22:15
نویسنده : مامان مریمی
1,741 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 14 بهمن دختر قشنگ من نود روزه شد.

خیلی دوستت دارم دختر مامان. کارهایی که انجام میدی:

  • خیلی خوب منو می شناسی و واکنش نشون میدی به صدا و حرفام بغل
  • همش دوست داری راه ببرنت و همه جا رو ببینی متفکر
  • توی ماشین مثل سرعت سنج می مونی و با ترمز ماشین صدات در میاد و تا حرکت می کنیم ساکت میشی مژه
  • از لباس پوشیدن متنفری نیشخند و صدای گریه ات تا هفت تا خونه میره
  • عاشق حمام کردن هستی و وقتی از توی آب درت میارم گریه می کنی
  • خودت رو تا کمر بلند می کنی
  • و و و ......................... خیلی کارای دیگه که همش یادم نمیاد
دیروز برای اولین بار در هنگام شیر خوردن با حرف زدن من خندیدی و وقتی هم کسی در حین شیر خوردن باهات حرف می زنه صورتتو می چرخونی و به کسی که صحبت می کنه نگاه می کنی قلبقلبقلب
هانای من نمی دونی چقدر دوستت دارم.
امروز هم رفتیم دکتر. قدت شده 60 سانتیمتر و وزنت هم 5500. خانم دکتر گفت که خیلی باهوشی و خدا رو شکر همه چیز خوب بود. به من هم گفت آفرین که فقط شیر خودمو بهت میدم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسمن مامان رادین
17 بهمن 90 15:05
3 ماهگیت مبارک خاله جوونم مامان مریمی تنبل چندتا عکس از سه ماهگی دخترمون بذار دیگه...........
مریم مامان پندار
18 بهمن 90 23:25
مبارک باشه عزیزم همیشه بیا و از این خبرای خوب بده همیشه سالم و سرحال باش دوستت دارم هزارتا
مامان ملینا
19 بهمن 90 10:24
مبارک باشه . از لحظات شیر خوردن هانا لذت ببر که بعدها که یاد می کنی دلت می خواد که کاش دوباره اون لحظات برگرده.
مامی مائده
19 بهمن 90 11:17
سه ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو قیافه ات از الان معلومه از اونایی میشی که از دیوار راست میرن بالا
Romina
22 بهمن 90 18:55
salam dokhmale golam mobarake 90 rozi man midonestam bahoshi mashala vali mamanet montazer bode dr bege:d