هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

خونه خاله نگین و آرمان جون

1390/11/19 17:46
نویسنده : مامان مریمی
2,990 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز دوشنبه 17 بهمن من و هانا خانوم رفتیم مهمونی خونه خاله نگین جون و گل پسرش آرمان جونم. البته خاله گلاره و بنیتا خانوم و همینطور خاله آرزو و آرمان جون هم قرار بود بیان. من و هانا یک کم زود رفتیم و کلی مزاحم خاله نگین شدیم. حالا خاله نگین رو از کجا می شناسیم، این دیگه بر میگرده به 9 ماه پیش که با خاله نگین، خاله گلاره و خاله آرزو توی نی نی سایت دوست شدیم. البته هنوز اون موقع نی نی ها توی دل ماها بودن زبان خاله گلاره و خاله آرزو هم که اومدن جمع نی نی ها جمع شد. خیلی صحنه جالبی بود. هر نی نی یه قر و فری داشت و هر مامانی داشت یه کاری می کرد. بگذریم که خاله نگین و مامانش خیلی خیلی خیلی زحمت کشیده بودن و مطمئنا نگین جون با یه نی نی کوچولو کلی خسته شد. سر نهار نی نی ها رو گذاشتیم توی کریر جلوی تلویزیون تا خودمون نهار بخوریم. چه نهاری مممممممممممم نیشخند  به به ! این عکس نی نی های قطار شده است:

از چپ به راست: بنیتای خاله گلاره، هانای من، آرمان خاله آرزو و آرمان خاله نگین

ببخشید که کیفیت عکس کمه آخه فاصله هاشون زیاد بود و عکس خیلی بزرگ بود. تازه با فتوشاپ کلی ور رفتم هههههه از خود راضی

اون روز به من و هانا که خیلی خوش گذشت و ما منتظریم تا زودتر دوباره خاله ها رو ببینیم. و البته نی نی های نازشون رو. من که عاشق این سه تا فنچولک بامزه شدم. می خوام بازم با بنیتا بازی کنم خاله گلاره دعوام کنهههههههه مژه

خاله نگین جون دستت درد نکنه که اینهمه زحمت کشیدی قلبماچ ایشالا خونه خودمون جبران کنیم.

پسندها (1)

نظرات (13)

آرزو
19 بهمن 90 17:46
قربون اين 4 تا فسقل برم من
مریم مامان هیراد
19 بهمن 90 20:45
منم قرار می خواستم !!!!!!!!!!!!!!!!!
نهير
19 بهمن 90 22:34
خوش به حالتون خيلي حسوديم شد من از سمت چپ همتونو بخورم فسقليهاي با نمك دوس داشتني
مروارید مامان آوا
20 بهمن 90 1:09
به به چه نی نیای خوشملی جای مام حسابی خالی بود دیگه نه؟؟؟
مامی مائده
20 بهمن 90 17:35
خوشحالم که بهتون خوش گذشته وای این فسقلیها رو نگاه کن
خانمی
20 بهمن 90 19:50
عاشق مهمونی های مامانای نی نی سایتی هستم
مامان نخودی
20 بهمن 90 22:52
وااای چه مهمونی باحالی معلومه که کلی خوش گذشته با این نی نی های خوردنی
یاسمن مامان رادین
21 بهمن 90 2:18
هرچند که اما من عاشقتم
Romina
22 بهمن 90 19:04
eeeeeeeyyyyyyyyyyy jonam mashala khoda hamatono hefz kone ma ghahrim khale pas chera ma ro nabordin
نرگس(مامان امیرحسین)
22 بهمن 90 20:16
واااااااااااااااااای خدای من این فرشته ها رو ببین خوش به حالتون به قول نهیر منم حسودیم شد منم مهمونی میخواااااااااااام الهی که خدا همه این فرشته ها رو برای مامانا حفظ کنه
مریم مامان پندار
22 بهمن 90 22:52
ماشالله کاش قرار بعدی منم باشم دوستتون دارم
مامان کیان
23 بهمن 90 1:19
این جاروووو په خبره!چقدر نینیییی
مامان محمدرضا
26 بهمن 90 23:32
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€ ،،،،،،،،¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،¨€???????¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،آپم،،¨€ ،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€ ،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨آپم€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€ ¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€ ¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€ ،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€