هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

اولین کلمه: بابا و اولین بای بای

1391/4/7 14:33
نویسنده : مامان مریمی
1,925 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ سه شنبه 30 خرداد هانا خانوم ما زبون باز کردند و از صبح تا شب پشت سر هم گفتند بابابابابابا...

البته اولش مداوم می گفت اما وقتی ازش می خواستم تکرار کنه می گفت با با با...

و این چنین بود که بابا هومن یه جورایی ذوق مرگ شد و من بیشتر عشق من... قلب

و روز جمعه 3 تیر هم وقتی داشتیم از خونه بابا داریوش می اومدیم بیرون و همه باهات بای بای کردند، هانا خانم هم دستشو بالا پایین کرد و اینطوری بود که بای بای رو یاد گرفت... واییییییییی بمیرم واست من ماچ

هنوز خانم بی دندونه دختر من... اما دستاشو می گیره به میز و مبل و کناره های تخت و بلند میشه و می ایسته... سینه خیز روی شکمش می چرخه اما جلو نمیره... قلب

دیروز هم دستاشو گذاشت زمین و زانوهاشو صاف کرد و سعی کرد بایسته... البته تو حمام هم اینکارو کرد که من از ترس مردم چون بدون کمک بلند شد استرس

خدا رو شکر که دختر باهوش و سالمی به ما دادی... لبخند

تازههههههههه وقتی دستمونو می گذاریم جلوی دهنش، آ آ آ میگه و کلی هم به خودش فشار میاره 

نیشخند

چهاردست و پا:

روی تشتک

روی نابی که کوچیک شده واسش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آی تکمامان نیایش)
8 تیر 91 9:57
این هانا دیگه رسماً خوردنی شده بوس واسه طلا خانوم خودم
مامی مائده
8 تیر 91 20:31
قربون اون آ آ آ گفتنت که اینقدر بامزه میگی. اون روز میخواستم بخوووووووورمت
الناز(مامان بنیا
10 تیر 91 13:53
ای جانم خاله قربون بابا گفتنت برم من که اینقدر نازی
آرزو
10 تیر 91 19:19
آفرين گل دختر كه ميگي مامان من كه عاشقتم فسقلي
مامان بهار
11 تیر 91 14:51
سلام دخمل نازی داری . به منم سر بزنین . خوشحال میشیم
hodeys
12 تیر 91 13:28
من فدای آآآآآ گفتنت تاب کوچوو نشده مریم جون هانا خانم بزرگ شده ماشااه
زینب مامان محمد رضا
12 تیر 91 18:34
ای جونم جیگر طلا خانم حنا جیگرتو برم من
مامان ملینا
13 تیر 91 13:50
آ آ آ آ آفرین به هانا کوچولوی خوردنی .دیگه شیرین زبونی می خواد بکنه برای مامان و باباش و شما هم از خوشحالی پر در بیارید.خدا حفظش کنه براتون
مامان فاطمه گلی
14 تیر 91 1:31
می دونم وقتی آآآآآآآآآآآآآآآآآآمیگی چفدر بامزه وخوردنی میشی فدات بشم خاله جون بااین شروع خوبت می دونم به زودی راه می ری وحرف می زنی
آذین مامان آوینا
29 تیر 91 11:35
نه ماهگی گلت مبارک.میدونم خیلی حس زیباییه وقتی نی نی گلیت صدات کنه .خستگی از وجود آدم میاد بیرون.خدا واستون حفظش کنه.خوشحال میشم که وبسایت آوینا رو لینک کنید.