هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

دو روز تا شروع 12 ماهگی

1391/7/12 14:59
نویسنده : مامان مریمی
1,945 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازنازی مامان... از بس نمیذاری بشینم پای اینترنت، وبلاگت 1 ماه است که به روز نشده. امروز هم فکر کنم چند دفعه ای باید از دستت فرار کنم بیام بنویسم. الان داری شیر می خوری و خوابت برده.. منم یه دستی دارم تایپ می کنم.. خب حالا بریم سر اصل مطلب:

1- هانای پیرزن هنوز بی دندونههههههه البته خیلی بی تابی می کنی مامان اما دندون خبری نیست.

2- شبا توی تختت می خوابی اما نصفه شبی اسباب کشی می کنی به اتاق ما... تازگی هم یاد گرفتی دمر می خوابی شیر می خوری بعدش چاردست و پا میشی و می شینی و کلا خواب از سرت می پره

3- به شعر و آهنگ خیلی علاقه داری... دست می زنی و نای نای می کنی.

4- شعر توپ سفیدم قشنگی و نازی و شعر یه روز یه اقا خرگوشه رو هم خیلی دوست داری و تا می رسیم به اونجا که خرگوشه گفت آخ.. خودت میگی آه 

5- گاهگاهی بازت میذارم تا یاد بگیری دستشویی کجاست اما چند باری همکاری نکردی و آره دیگه هههههه

6- لی لی حوضک رو یاد گرفتی و وقتی بخونیم انجامش میدی.

7- یه سری صداهای عجیب غریب درمیاری و توی یه کتابی خوندم که باید ازت تقلید کنیم. منم تکرار می کنم و تو غش می کنی از خنده

8- وقتی بهت میگم هانا شل شده.. خودتو ول می کنی روی زمین و دستات رو می بری بالای سرت

9- وقتی میگم حالا ورزش کنیم با شماره 1 دستاتو تو سینه جمع می کنی و با شماره 2 باز می کنی.

10- کلاغ پر هم یاد گرفتی.

11- کاملا روی پاهات می ایستی و کلی هم حال میی کنی.

12- هورا کشیدن رو یاد گرفتی و وقتی میگیم هورا... دستاتو تکون میدی و میگی آآآآآآآآآآآآآ

13- برس که بدیم دستت موهاتو برس می کشی البته نصفه و نیمه

14- عاشق کتاب هم هستی

15- وقتی میگیم هانا لالا هر جا باشی سرتو میذاری زمین...

اوووووووووووووووووووووو چقدر نوشتم و تو هنوز خوابی...

دخترم خیلی داری زود بزرگ میشی... می دونم دلم واسه این روزا تنگ میشه... یک ماه دیگه تولدته و من باورم نمیشه که یه دختر یک ساله دارم... خدایا شکرت..

عکس در ادامه مطلب

واقعا عکس گرفتن از این فسقلی شده کار حضرت فیل. به خاطر همین بیشتر ازش فیلم می گیرم.. جوجههههههههههههه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم مامان پندار
13 مهر 91 19:06
ماشالله عزیزم چقدر زود میگذره ها عکسهات هم خیلی نازه مثل پندار گوشی دستت میگیری به پندار سربزن عزیزم
مریمی مامان هانا
14 مهر 91 15:49
خیلی نازی دختر خوب
مامی مائده
14 مهر 91 20:08
اخیش دلمون تنگ شده بوداااااا پرنیا هم هنوز مثل تو بی دندونه
حدیث
15 مهر 91 14:45
اوخی چه طلا شدی هانا جونی ماشالاه بهت که این همه دلبری بلدی 12 ماهگیت هم مبارک گل پری
نیر
16 مهر 91 0:05
عاشق عکس سومیتم راستش عاشق بغض کردنتم عاشق موهاتم هستم ماشالله به شما دختر شیطون
الناز(مامان بنیا
16 مهر 91 15:09
ای جانمممممممم هانا جیگرخاله
مامان ملینا
18 مهر 91 12:04
ای جونم چقدر ناز شدی هانای گلم.می بوسمتتتت
ازاده
28 مهر 91 1:36
افرین هانای ناز و دوس داشتنیه مننننننننننننننننننننننننن میبینم که خووووووب داری به مامانت حال میدی دوستت دارم هوارتا
آنی
29 مهر 91 10:49
خیلی خیلی کارات شبیه دخمل منه عسلم آفرین به این دخمل خوشگل باهوش