هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

به هانا افتخار می کنم

1392/1/26 12:48
نویسنده : مامان مریمی
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که توی پست قبل نوشتم از شنبه 17 فروردین تلاش من و هانا برای کنار گذاشتن پوشک آغاز شد نیشخند روز اول همش گریه بود. روز دوم تخلیه مثانه در شلوار و روز سوم شروع کرد به گفتن کلمه جیش. و الان که یه هفته می گذره هانا کاملا جیشش رو میگه و خودش و من رو راحت کرد. حالا جالب اینه که با اینکه شبا پوشک داره اما بیدار میشه و میخواد که بره روی لگن بشینه. منم اشکم در میاد هههه آخه نصفه شب خیلی سخته سوال

حالا از کارای جدید و بامزه هانا بنویسم. وقتی ما نشستیم میاد میزنه به پامون میگه پاشو ههههه بعدش که ما بلند میشیم میگه یغل هههههههههههه هم خنده داره هم گریه دار... آخه دستمون افتاد از بس بغلت کردیم مادر. خنده

یه کار بامزه دیگه اینه که میگه قول.. یعنی قول میدم. ماجرا این بود که چند وقت موقع خواب همش شیر می خورد اما نمی خوابید. منم میذاشتمش پایین اونم گریه می کرد. منم می پرسیدم قول میدی بخوابی. اونم یاد گرفته میگه قول قول... خیلی بامزه است و تازگی سر هر چیزی قول میده... حالا خدا می دونه چندتاشو عملی می کنه.چشمک

روی الاکلنگش هم تک چرخ میزنه و خیلی بامزه تعادل حفظ می کنه. 

حالا یه کار بد. تا غذا تو گلوش نمیره پایین عق میزنه و همه چی که خورده بالا میاره. منم اینقدر بدم میاد اینم فهمیده هی الکی این کارو می کنه سبز

حالا می رسیم به عکس. این دفعه عکس از دختریم یه دونه میذارم و بیشتر می خوام عکس کاردستی هایی رو بذارم که تو کارگاه مادر و کودک با هم درست کردیم.. اونایی که رنگ شده کار هاناست و اونایی که یک کم سخت تره کار مامان هانا.

ایش ماماااااااااااااااان (نازنین بغلشه)

تک چرخ

اینم کاردستی ها

جغجغه و درخت

ماسک قورباغه ای و تخم مرغ عید

کلاه سرخپوستی

جوجو و فرفره

نقاشی با گواش و چسب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامی مائده
26 فروردین 92 13:00
ماشالا به این مادرو دختر هنرمند چه کاردستیهای خوشگلیییییی
حدیث
26 فروردین 92 13:44
افرین به هانا جون که به این زودی دستشویی ش و می گه مامانیش، خسته نباشی :دی
مامان آراد
26 فروردین 92 18:23
آفرین به این هانا کوچولوی باهوش.مریمی شما هانا رو کدوم کارگاه مادر و کودک می برین، راضی هستین؟



مرسی خانم. ما میریم کارگاه مادر و کودک اردیبهشت توی شهرک غرب. الان ترم سومیم و من که راضیم و واقعا روی هانا اثر داشته
مهلا
26 فروردین 92 23:31
ماشالا به خانم باهوش میشه به منم در مورد از پوشک گرفتن کمک کنی اخه دانیال کلا حرف نمی زنه نمیگه
مامان نخودی
27 فروردین 92 23:03
وااااااااااااااااااااای آفرین تو 1.5 سالگی از پوشک گرفتن واقعا افتخار هم داره بابا ایوووووووووووووووول من فک میکردم تازه باید از 21 ماهگی شروع کنم واسه ما هم دعا کن
این عکس ایش مامانش عالییییییییییییییییییییییهههههههههههههههههههه
کاردستی هاتونم حرف نداره آفرین به این مامان و نی نی زرنگ



وای مامان نخودی اونقدر بااحساس نوشتی هوس کردم جواب بدم آخه من اصولا جواب نمیدم اما فدات شم من... البته منظورم آقا امیرمهدی بوداااااااااااا
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 11:36
مسیحا
6 اردیبهشت 92 19:46
سلام ناز کوچولو، انشالله همیشه شاد باشی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم
مامان ملینا
10 اردیبهشت 92 19:49
مادر ای والاترین رویا ی عشق مادر ای دلوا پس فردای عشق مادر ای غمخوار بی همتا ی من اولین و آخرین معنای عشق روزت مبارک
مریم مامان پندار
15 اردیبهشت 92 15:06
روزت مبارک مامان مریمی هانا جونم عاشقتم
الناز مامان بنیا
16 اردیبهشت 92 14:58
افرین به این دختری که همسن بنیا ست جیشو می که افرین
مامان ديانا
29 اردیبهشت 92 16:38