هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

یک سال و نیم هانا

1392/2/18 23:37
نویسنده : مامان مریمی
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر میگم که تو رو به ما داد. تو قشنگ ترین، بهترین، بی همتاترین و دل انگیزترین موهبتی بودی که خدا می تونسته به من بده. الان هم با دو سه روز تاخیر یک سال و نیم رو پشت سر گذاشتی. واسه خودت خانمی هستی و من به همه چیزت افتخار می کنم. شعرها رو خیلی خوب می خونی با زبون کودکانه ات. abc بلدی، شعرهای کلاست رو می خونی، شعرهای انگلیسی baby genius رو بلدی. دستشوییت رو که میگی کاملا و کلا فدات بشم به طور خلاصه قلب

در ضمن خیلی فیلمییییییییییییییییییییییییی... یه ادا اصولی از خودت در میاری ریسه میرم از خنده. وقتی تلو تلو می خوری و میگم هانا بپا. از عمد دوباره اونکارو می کنی و می خوری زمین. پوشک هم که نداری دستتو میگیری پشتت راه میری هههههههههههه

از توی فیلم عروسی که هزار دفعه دیدی.. تا بهت میگیم عروس داماد چیکار می کنن میگی بوسس. لبات رو هم غنچه می کنی ههههه

وقتی واسه مویایل من اس ام اس میاد، میگی ماما ام اس هههههه

و هزار تا شیرین زبونی دیگه... 

اینم چند تا عکس

پیتزا خوری حتی با دماغغغغغ

چه خانمییییییی

هانا و لباس مامان

اسباب بازی ها در آغوش هانا

اینم هانا در آرایشگاه که اصلا گریه نکرد و خانم بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهلا
19 اردیبهشت 92 0:01
عزیزم ماشالا بهت

مامانی از چه نرم افزاری برای اموزش هانا استفاده می کنی ممنون که جوابم میدی


مهلا جونم.. از سی دی های baby genius و کودک نابغه اما به زبان انگلیسی. البته کارگاه مادر و کودک خیلی تاثیر داشت
زهرا مامان مه سما
20 اردیبهشت 92 6:01
هزار ماشالله خانمی به خدا کیف کردم
sara
20 اردیبهشت 92 21:36
یعنی عاشقتم عسل دلمی........ همیشه وقتی غصه دارم وقتی خودتو یا عکستو میبینم یا حرف که میزنی تمام دردو غصه هام میره..... وقتی صدام میزنی عمه یی دلم میخواد برات بمیرم...البته همه ی این خانومیتو از زحماتو خوبیه مریمی داریم... عاشق خودتو مامان باباتم
سحر مامان ارشاک
28 اردیبهشت 92 11:27
چه گل دختری ماشالا جه خانومه نشسته موهاشو کوتاه کنه
صفورا مامان آوا
28 اردیبهشت 92 13:49
خاله فدات بشه که اینقدر شیرین و باهوشی