هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

بدون تو نمی تونم زندگی کنم

1390/5/12 12:32
نویسنده : مامان مریمی
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم،

از سه شنبه که روز مادر بود تا دیشب دل درد و کمردرد بدی داشتم. ترسیدم بلایی سرت اومده باشه. امروز با بابایی رفتیم صدای قلب نازتو بشنویم. خدا می دونه که نزدیک بود سکته کنم تا صدای قلبت پیدا شد. فسقلی حالا دیگه ما رو میذاری سرکار؟ فدات بشم من.

امروز 14 هفته و 6 روزمه یعنی توی هفته 15 هستم. بی تابم که اولین تکون تو رو که میگن یه دخمل ناز تپلی هستی احساس کنم.

دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا هومن
22 خرداد 90 22:33
بدون تو نمیتونیم زندگی کنیم(هم مامانت وهم بابات عزیزم)
محدرضا
24 خرداد 90 16:48
دیدی مریم خانم بابائه از الان شروع کرد دیدی چی نوشته ؟ هومن دستت درد نکنه خوب گربه را کشتی . همینطور ادامه بده موفق می شوی