هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

بازی جدید دوب دوب

1390/5/8 22:26
نویسنده : مامان مریمی
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه بازی جدید با هم کردیم. وقتی شروع کردی به تکون خوردن و ضربه زدن، من نوازشت کردم. بعد از اولین نوازش و ضربه کوچیکی که با گفتن کلمه دوب دوب همراه بود صبر کردی و دوباره ضربه زدی. نیشخند بعد از هر لگد منتظر می موندی که من بگم دوب دوب و دوباره شروع می کردی. خیلی باحال بود مامانی. تشویق یه 15 دقیقه ای با هم بازی کردیم و نتیجه اش این بود که من ضعف کردم از گرسنگی. اوه اما خیلی خوب بود. اینکه صدای منو می شنیدی و نسبت بهش عکس العمل نشون می دادی حس خوبی به من می داد.

زودی بیا بغل مامان............... عاشقتم بغل قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مروارید مامان آوا
8 مرداد 90 22:46
وااااااااااااای چه بانمک باورم نمیشه واقعا اینقدر عکس العمل نشون میداد؟؟؟؟
ما شا ا... چه دخمل باهوشی


به مامانش رفته ههههههههههههههه P:
مامی مائده
10 مرداد 90 13:22
eyyyyyyyyyyy janammmmmm
یاسمن مامان رادین
10 مرداد 90 16:33
الهیییییییییییییی قربونش اینقدر باهوشه دخملمون........

ماشاالله.......بزنم به تخته..........




فدات شم یاسمن جونم
سیما
11 مرداد 90 1:11
چه بازی با نمکی
منا مامان درسا
11 مرداد 90 12:56
الهی عزیزم مبارکه چقدر خوبه که میتونی انطوری با نی نی ات ارتباط برقرار کنی امیدورام همیشه اینطوری به هم نزدیک باشید