هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

درد دل

1390/5/12 12:34
نویسنده : مامان مریمی
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه سایتی که صدای قلبتو گذاشته بودم اونجا تا توی وبلاگت پخش بشه، فیلتر شده و در حال حاضر صدای قلبت رو کسی نمی تونه بشنوه. اما خود من، هر روز چندین بار بهش گوش میدم. البته این روزا اونقدر تکون می خوری و گاهی هم ضربه های حرفه ای می زنی که 2 متر از جام می پرم. همین دو شب پیش بود که وقتی تکون می خوردی دست بابا هومن رو گذاشتم روی دلم. آنچنان زدی که بنده خدا از جا پرید. نیشخند

بعدش هم فکر کرده بود من دردم میاد اما نمی دونه که این تکون های تو یعنی عشق و عشق و باز هم عشق. 

دوست دارم زودتر بیای تا ببینی که چقدر باباتو دوست دارم و چقدر خوشحالم که می خوام یه جوجوی ناناز بهش بدم.

امروز هورمون مامانت زده بالا نیشخند کاش همسری من و بابایی تو بیاد زودتر.

دوستتون دارم... تو رو و بابایی تو رو قلب ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)