هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

تلاش برای بلند شدن

1390/10/26 18:24
نویسنده : مامان مریمی
1,853 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقته شما کارهای جدیدی یاد گرفتی. وقتی دستتو می گیریم خودتو تا کمر بلند می کنی... ای شیطون نیشخند، گاهی هم بدون کمک ما خودت تا کمر سعی می کنی بلند بشی. موقع شیر خوردن سرتو اینور و اونور می کنی تا همه جا رو ببینی. پاتو به زمین می زنی و خودتو سر میدی به سمت بالا. کمرتو از روی زمین بلند می کنی اما پا و سرت روی زمینه. ژیمناستیک کار می کنی انگار..بهش میگن حرکت پل نیشخند خیلی می خندی و خوش اخلاق هستی. همش دست و پات رو تکون میدی و وقتی بغلت نمی کنیم گریه الکی می کتی. موقع شیر خوردن همش غر می زنی نیشخند و باعث میشی ما بخندیم. تازگیها لب ورچیدن و بغض کردن رو هم یاد گرفتی و وقتی خیلی شدید گریه می کنی وسط شیر خوردن یادت میاد و لب ورمی چینی...

دخمل لوس ناناز من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان دینا جون
26 دی 90 19:06
سلام.دینای من یه روز بعد از هانا به دنیا اومده.تقریبا هم سن هستن.خوشحال میشم اگه به وبلاگش سر بزنید و نظر بدین.
نرگس مامان ساینا
26 دی 90 19:20
مریمی جون ماشاله هانا کوچولو خیلی نازه. هر وقت می بینمش کیف می کنم. با اجازه من شما رو لینک کردم تا همیشه عکس های جدید پرنسس رو ببینم.
مروارید مامان آوا
27 دی 90 15:23
خاله به فدای تو که ایییییییینقدر ناز شدی خانوم کوچولو
مریم مامان پندار
27 دی 90 15:29
از دست ایم مامان مریمی همش عکس دخمل نازش رو میذاره دل ما رو اب میکنه نمیگه ما دلمون هوس عروس میکنه هههههه


وای چه حرفا هههههههه
زهرا مامان مه سما
27 دی 90 18:55
ماشالله خاله به موهات چقدر شما نازی عزیزم
شایلان
27 دی 90 20:41
عزیزم ماشاله با این دختر نازت و اون خواب معصومانه اش از طرف من ببوسش خدا حفظش کنه . دختر منم دقیقا همین کارا رو میکنه الان 3 ماه و 1 روزشه
مامان آررزو
28 دی 90 13:11
شما چه نازي خاله بخورمتتتتتتتتت هام هام هام
یاسمن مامان رادین
28 دی 90 16:13
الهی من قربونت برم خاله جوونی. عاشقتم با اون عکس دومی که انگار موقع شیر خوردن خوابت برده. اخه رادین هم بعد از شیر خوردن تو بغل من همین طوری میخوابه
مامی مائده
28 دی 90 19:34
ای جووونم گریه کردن و لب ورچیدنش مثل پرنیاس