هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

آخرین روزهای سال 91

1391/12/26 15:31
نویسنده : مامان مریمی
2,514 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان به خدا وقت نمی کنم بیام وبتو آپ کنم. دوربینمون هم که دو هفته ای خراب بود و عکس خیلی خوب ازت نگرفتم. البته اینم بگم که تا دوربینو می بینی سرتو میندازی پایین تا عکس یا فیلم ازت نگیریم. دیگه کم کم حرف می زنی و منظور خودت رو با اشاره و همون زبون دست و پا شکسته ای که باز کردی می رسونی. عاشق پارک و سرسره ای. از این سرسره پیچ پیچی ها سوار میشی و غش می کنی از خنده.

توی کلاستون برای سال نو ازتون عکس گرفتن که میذارم توی ادامه مطلب البته ازشون عکس گرفتم و کیفیتش اومده پایین. تمام شعرها رو با دست و پا اجرا می کنی. می رقصی و خیلی بامزه شونه هاتو عقب جلو می کنی.

کارت های باما داری و حدود 30 تاشونو بلدی. هم انگلیسی و هم فارسی. آفرین باهوش من

چهارشنبه سوری هم می خوایم بریم خونه باباحسین فشفشه بازی کنیم و برات بالن آرزو روشن کنیم.

امسال هم داره تموم میشه و تو داری دومین بهار زندگیتو تجربه می کنی. امیدوارم 120 بهار ببینی.

خیلی دلم میخواد بازم بنویسم اما گریه می کنی تا بهت توجه کنم. برم از عکسا عکس بگیرم بیارم بذارم.

دوستت دارم... خیلی زیاد. و یه دنیا آرامش و سعادت برای تو می خوام.

کلی عکس در ادامه مطلب

اول این عکس.. شهربازی

حالا عکسای عید که مجبور شدم از روشون عکس بگیرم...

اینم عکسای تو خونه

مهمونی خونه خاله سمانه: ردیف جلو هانا و آرمان خاله نگین. ردیف عقب آرمان خاله آرزو و امیرمهدی خاله سمانه

هانا و کلاهی که تو کلاس درست کردیم.. کلاه سرخ پوستی

هانا و اولین برجی که با لگو ساخته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان بنیا
26 اسفند 91 15:33
قربونت برم که اینقدر نازی شما
گلاره
26 اسفند 91 16:27
عزیزم چه بزرگ شده چقدر موهاش خوب شده بوسششششش
رومينا
26 اسفند 91 16:32
جيگرتو بخورم كه انقده شيريني عسل من الهي هميشه شاد و خندون باشي عكسهاتم خيليً ناز شدن سال خوب و پر بركتي براي تو و خانوادت ارزو دارم با يه عالمه خوشبختي
صفورا مامان آوا
27 اسفند 91 12:09
عزییییییییییییییییزم عکسای عیدش چقققققققققققدر باحال شده لباسش و موهاش عااااااااالیه
sara
27 اسفند 91 15:04
vayyyy jigaretoberam delam yeho barat tang shod cheghad axaye kelaseshon ghashange...doooset darammmmmmm
مامان نخودی
27 اسفند 91 18:47
نااااااااااااااااازی عگسهای عیدش عالی شده با اون شلوار پیش بندی خوشگلش
مامی مائده
30 اسفند 91 17:23
خوشگل خاله عیدت مبارککککک
پسرناز و خالهـ جون
3 فروردین 92 12:46
اي جانم خدا براتون حفظش كنه