هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

خانم خانما

1390/10/28 18:55
نویسنده : مامان مریمی
1,700 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی از دستم شاکی شدی اما من به زور این لباسو تنت کردم و برای اولین بار با فلاش روشن ازت عکس گرفتم. گریه می کردی و تا فلاش می خورد ساکت می شدی.. دلم نیومد فقط یه عکس بذارم. بیشترشو میذارم مامانی من. قلب

قربونت برم که اینقدر خانومی. می خوام بدونم بزرگ که شدی هم بدت میاد مدل به مدل لباس بپوشی؟ نیشخندمتفکر

راستی، موهات داره از ریشه بور میشه. الانم روی موهات هایلایت طلایی داره اما از ریشه شروع کرده به بور شدن. چشمات هم هر روز رنگ عوض می کنه و امروز سبز روشنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرزو
28 دی 90 19:07
چرا بچه رو اذيت ميكني
مامی مائده
28 دی 90 19:33
چه جیگری شده این خانم خوشگله
Romina
28 دی 90 22:15
VAY jooooooooooon jigare khala ro bebin chi shode che lebase nazi che giri che khanooooooooooomi
گلاره
28 دی 90 23:03
عسل خاله چقدر شما لباستون خوشگله
zahra
28 دی 90 23:04
yani aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasheghetam man, yani to hoolooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jigare un tele sareto bokhoram man khoda ghovvvat maryam jooon
نهير
29 دی 90 1:20
من بخورمت من بخورررررمت من بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هانااااا
مامان دینا جون
29 دی 90 10:39
چقد خوشکل شده این خانم خانما.دینای منم وقتی میخواد لباس بپوشه داد و هوار راه میندازه.
منا مامان الینا
1 بهمن 90 1:12
وایییییییییییییییییی عسسسسسیسسسم میخوام بخولمش از بس خوشکله این دخمله لباساش هم خیلی خوشکلن مامانیش
آی تک
1 بهمن 90 2:13
ماشااله چه خانومیییییییییییییییییییییی شدی هانا جونم دیگه فنجولک نیستی آفزین که رو حرف مامانت رودست زدی و ماه شدی که مامانت کم بیاره
مامان ملینا
1 بهمن 90 13:47
وااااااای چقدر ناز و خوردنی شدی هانا عسلم.مامان اسپند فراموش نشه .مواظب هانا کوچولو باش .به ملینا هم سر بزن هانا جون خوشحال می شه.می بوسمت
خانمی
1 بهمن 90 19:05
به به چه لباس خوشگلی........چه نی نی خوشگلی.....بزرگ شده ها...خوردنی شده:
نرگس مامان ساینا
1 بهمن 90 22:57
وای عزیزم. خانوم خانوما چقدر ناززززز شدی. ماشاله ماشاله.
مروارید مامان آوا
3 بهمن 90 15:29
خداااااااااااای من چه خانوم خوشگلی چه لباس نازی من بخورم تو رو خالهههههه
یاسمن مامان رادین
3 بهمن 90 15:40
چه خوردنی شدی خالللللللهههههههههههه. عزیز خاله الهی که همیشه سالم و شاد باشی گل من
مامان کوچولو
5 بهمن 90 1:40
جانم عروسک خاله ماشالا یزرگ شدی
مریم مامان پندار
7 بهمن 90 16:00
گل کوچولوی صورتی زنبور نیاد بخوردتت عزیزم