هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

خوانندگی

1390/12/7 17:01
نویسنده : مامان مریمی
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که چیزی ننوشته ام. آخه راستش اینه که شما اصلا واسه من وقتی نذاشتی. همش میگی بشین پیش من، کاری نکن، نرو، غذا نخور، دستشویی نرو، کار خونه رو انجام نده... فقط با من حرف بزن و بازی کن. ای مادر! این که نشد زندگی ههههههههههه نیشخند نگران

ماشالا هزار ماشالا هم صدا داری در حد خدا بیامرز هایده. همچین خونه رو میذاری رو سرت که احتمالا یکی از همین روزا سقف بیاد پایین قهقهه

از موقعی که رفتیم خونه خاله نگین تا امروز خیلی کارا یاد گرفتی. وسیله ها رو توی دستت می گیری اما زودی ول می کنی. فریاد های بلندی می زنی، خنده هات پر سر و صدا شده. منو که کامل می شناسی و به جز من خیلی خوب بابات رو می شناسی و فکر کنم عاشقش هستی قلب اونم همین طور.

دیروز رفتیم خونه خاله رومینا پیش امیرمهدی. بقیه خاله ها هم بودن. سارا و وندادش، مریم و هیرادش، النا و آرتینش.

دیشب هم موهاتو کوتاه کردم. البته خودم نه. عمه جون برات زحمتش رو کشیدن. دستشون درد نکنه. 

حالا می خوام چند تا عکس بذارم البته با تاریخشون از 17 بهمن تا الان.

21 بهمن، خوابیده در تاب

24 بهمن، خانم با حجاب

25 بهمن، وروجک

27 بهمن، مرتب



6 اسفند خونه خاله رومینا: از راست امیرمهدی، هیراد، هانا، آرتین، ونداد

6 اسفند، شستشوی بعد از آرایشگاه

هنوز از موهای کوتاهت عکس ندارم ههههههه میذارم حالا عشق مامان

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

النا
7 اسفند 90 19:47
واییییییییییییییییی هانایی رو قربونش برم با اون صداش ای جااااااان تو تاب خوابیده
مامی مائده
7 اسفند 90 19:48
عزیزممممممم چه جیگری شدی ماشالا بخورمتتتتتت
آنی
7 اسفند 90 22:24
نازی ماشالا خدا حفظش کنه..حیف موهای خوشگلش نبود؟...به مبلاگ نی نی منم سر بزن خوشحال میشم
مامان ساینا
7 اسفند 90 23:04
واییی ناز نازی دلمون تنگیده بود خاله جون. باریکلا به پرنسس ما که اینهمه کار یاد گرفتی.
زهرا مامان مه سما
7 اسفند 90 23:51
خاله فدات بشه که اینقدر نازی جیگررررررررررررررررررمن قربون خودتو صدای قشنگت بشم من
باران اردیبهشت
8 اسفند 90 15:27
وای چه تاب سواریی دلم خواست خوب . جیگر این شیطون بلای ناز نازی .از دیدن عکساش هم کلی انرژی میگیرم
منا مامان الینا
8 اسفند 90 19:00
ووووای الهی آدم دوست داره بخوردش این دخمله رو راستی هانا جون خوشبحالت که اینقد موهات پر پشتن الینای من کچله و مو نداره و من مجبورم همه جا کلاه بذارم سرش تا بقیه نگن دخترتون کچله!!!!
گلاره
9 اسفند 90 0:46
وای مریم خدا خفت نکنه مردم از خنده نوشته بودی صدا داری در حد هایده فکر کنم راست میگی ههههههههههههه


ههههههههههه
یاسمن مامان رادین
9 اسفند 90 19:44
وااااای مریم من رادین رو گذاشتم توی این تاب ها و با میله بارفیکسش خورد زمین خیلی مواظبش باش گلم. دوم اینکه آخهههههههه خانووووووووم دخترت رو گذاشتی بین 4 تا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رگ غیرتم ترکید من عاشق اون عکس بعد از حمومشم.
مامان امیر مهدی
10 اسفند 90 13:26
سلام ماشالا دخملی نانازی دارین اگه افتخار بدین امیر مهدی جووونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین
مامان ملینا
10 اسفند 90 13:55
نازی خدا حفظش کنه چه عکسای خوشگلی هانا جون نبینم دیگه بین پسرا باشی به قولی دخترا با دخترا پسرا با پسرا .فدای اون صدا بشم که مامان هم به صدای هایده تشبیه کرده.الهی مواظب خودت باش عسل خاله
مریم مامان پندار
11 اسفند 90 0:56
ماشالله به این دخمل ناز دوستت دارم هزارتا
ازاده مامانه هانا
12 اسفند 90 15:00
سلام هانای گلم خوبی خاله چه بزرگ شدیاا ماشالله حیف شد که من نتونستم بیام تا ببینمتون اگه ببینمت میخورمت ووووووووووووووووووی عسلی یا که شیرینی که به دل این طور میشینی؟
مامان دینا جون
15 اسفند 90 13:44
ماشالا چه دخملی شده هانا کوچولو.خییییلی نازی خاله.بوووس.