هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

اولین سفر به شمال با موهای کوتاه شده

1390/12/20 23:03
نویسنده : مامان مریمی
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 11 اسفند راه افتادیم بریم شمال. از اونجایی که هوا هنوز سرده بود و هنوزم سرده کلی لباس گرم تن هانا کردیم و راه افتادیم. خدا رو شکر بیشتر مسیر رو خوابید و شمال هم که رسیدیم بچم دچار رطوبت گرفتگی شده بود و همش می خوابید. خیلی هم دختر خوبی بود و اصلا اصلا اذیتمون نکرد. فقط اینکه خیلییییییییییی ددری شده، وقتی از بیرون بر می گشتیم و لباسش رو در می آوردم می زد زیر گریه که چرا کاپشن منو درمیاری؟ بیا بریم بیرون بازم  نیشخند

شنبه زود برگشتیم چون هوا حیلیییییییییییییییی سرد شده بود.

دیگه از کارای جدید شما اینه که خیلی هوشیار شدی. کاملا اطرافیانت رو می شناسی. خیلی بغلی هستی و تقریبا من بیچاره مجبورم همش بغلت کنم. دست واسم نمونده مادر نگران

وقتی می خوام از روی زمین بلندت کنم خودتو سیخ می کنی و از کمر سفت می کنی کل بدنت رو. عاشق اون زور زدنت هستم که صدا هم در میاری. انگار داری کوه می کنی. نیشخند این صدای آپوو هم که جای خود دارد که باهاش کلی تف میاد بیرون ههههههههههههههههه دست خوری قهار هم شمایی.

امشب هم در تاریخ 20 اسفند 90 شما اولین غلتت رو زدی .... و خیال من راحت شد.. هورااااااااااا ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحرمامان آمیتیس
21 اسفند 90 1:31
وااای عسلم چقدرموهای کوتاه بهت میادالهی همیشه به مسافرت باشی خاله مریم جون خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سربزنید
مامان دینا جون
21 اسفند 90 21:26
همیشه به خوشی و مسافرت.مامانی هانا جون خیییلی فرق کرده ماشالا بزرگتر و خوشگلتر شده.
یاسمن مامان رادین
23 اسفند 90 2:00
همیشه به سفر عزیز خالههههههههههه قربوون اون قیافه خوشمزه ات برم من (مامان مریم نشنوههههههههه )
منا مامان الینا
23 اسفند 90 2:13
سلام عزیزم اولین غلت زدنت مبارک خوشکل خانوم منم بیصبرانه منتظرم این فسقلی من بغلته!
مامان ساینا
27 اسفند 90 17:28
ماشاله چه خوشگل شدی خاله جون. پیشاپیش اولین سال نو در کنار هانا جون رو بهتون تبریک می گم. انشاله سال خوب و پربرکتی داشته باشید.
سمی
28 اسفند 90 20:49
سلام دوستم. به منم سر بزن. خوشحالم میکنی.
نهیر
4 فروردین 91 0:30
جااااااااااااانم هانا جان خانوم من خوشگل نانازی ماهی این قیافتو من دوووووووووووس دارم سال جدید مبارک
ازاده مامان هانا
6 فروردین 91 1:50
همیشه به سفر خانوم خانوما قیافه ماهتو قربون که شیطونی داره از چشات میباره اما خودتو زدی به مظلومیت گلی به خدا عیدت مبارک سال خوبی داشته باشییییییییییییییییییید