هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

سال نو مبارک

1391/1/7 16:16
نویسنده : مامان مریمی
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

سال 1390 به پایان رسید و سال 1391 شروع شد. سالی که گذشت یکی از بهترین سال های عمرم بود. البته اون سالی که با هومن هم آشنا شدم هم یکی از بهترین ها بود. خدای بزرگ هانای قشنگ و دوست داشتنیم رو بهم داد. 14 آبان یکی از قشنگ ترین روزهای عمرم بود. و سال 1391 رو درحالی آغاز کردم که یه فرشته کوچولو توی بغلم نشسته بود و با تعحب به من و پدرش نگاه می کرد. همون لحظه تحویل سال از خدا خواستم که هانای من رو همیشه صحیح و سالم نگه داره و به ما این قدرت رو بده که والدین خوبی براش باشیم. از دختر قشنگم که اولین بهار عمرش رو داره می بینه عکس زیاد گرفتم اما خب عکساش خیلی تکی نیستن و من نمی تونم بذارمشون اینجا. فقط یه دونه عکس مناسب هست که به عنوان یادگاری سال نو اینجا میذارم تا هم دوستانش ببینن که دخترم بزرگ شده و هم خودش بعدا ببینه و لذت ببره. ماچ

هانا جون من کارای زیادی یاد گرفته که بامزه ترینش اینه که ادای منو در میاره وقتی لبم رو به هم می مالم که مثلا می خوام بخورمش نیشخند اونهم اینکارو می کنه و غش غش می خنده.

راه رفتن رو خیلی دوست داره و همش می خواد که تاتی تاتی راش ببریم. شیطون مامان قلب

اشیا رو با دستش می گیره و مستقیم می کنه توی دهنش. خطا هم نمی کنه. تشویق

سر و صدای زیادی از ته حلقش در میاره. فکر کنم همین  روزا به حرف بیاد. متفکر

انگاری دندوناش میخاره چون همش دندونی ژله ای خنکش رو می ماله به دندوناش و حال می کنه خنده

وقتی هم عصبانی بشه و به گریه بیفته که وای وای وای.... خنثی

مدل جدید شیر خوردن رو یاد گرفته. سرش رو میذاره روی بازوی من و شیر می خوره بغل

یه لحظه چشم از من بر نمی داره و خیلی به من وابسته شده. می ترسم بعدا خیلی اذیت بشه. با اینکه خیلی واسه اینکارا زوده اما از بغل من بغل کسی نمیره و روشو بر می گردونه. واسه اومدن به بغل من هم دستاشو باز می کنه بغل

روروئکش رو حیلی دوست داره و توش حال می کنه. انگار تعجب می کنه که توی هوا راه میره هههه نیشخند

شست خوردنش با اونهمه ملچ و مولوچ دل همه رو آب میندازه خوشمزه

عاشق برج هوش پومینش هست و هوشمندانه اونو به هم می ریزه وقتی من می چینم روی هم هورا

اینم عکس خانم خانما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سحر مامان تانیا
8 فروردین 91 1:17
عزیز دلم ، عیدت مبارک امیدوارم که 120 سال شاد زندگی کنی
مامان عرشبا
8 فروردین 91 22:38
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال مبارک بادت این روز وهمه روز
مامان نخودی
9 فروردین 91 15:11
سلام هانا جونم عیدت مبارک خاله جون ایشالا عید 120 سالگیت
نهیر
10 فروردین 91 0:20
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین موشییییییییییی چه با نمک شدی
یاسمن مامان رادین
10 فروردین 91 14:41
هانا جوون الهی 120 تا بهار رو با سلامتی و شادی تجربه کنی عزیزم. چقدر خوشمز شدی خاله جوونییییییییییی
مروارید مامان آوا
10 فروردین 91 17:05
سلام عزیزم عیدت مبارک قشنگ خاله هزار تا بوووووس برای تو
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
12 فروردین 91 4:32
عيدتون مبارك. چه دخملي خومزه و خوشگلي دارين. خدا حفظش كنه
مامی مائده
16 فروردین 91 16:11
عیدتون مبارکککککککککک ماشالا به این دخمل که مثل عسل شیرینههههه