هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

پیشرفت روز به روز

1391/1/11 16:14
نویسنده : مامان مریمی
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

هانا خانوم ما از روزی که شروع کرد به دست خوردن تا امروز که یاد گرفته ادای منو موقع خوردنش در بیاره خیلی پیشرفت کرده. خیلی بامزه لباشو به هم می ماله و زبونش رو میاره بیرون تا مثل من، منو بخوره نیشخند

- دست خوردن خوشمزه

- آوازه خوانی و سر و صدا کرذن، جیغ زدن آخ

- آپو آپو کردن همراه با فوران تف به بیرون ههههههه چشمک

- گرفتن اشیا در دست و بلافاصله بردن توی دهن

- مشت خوری

- شست خوری

- خوردن انگشت شست پا (گاهی یک پا و گاهی هر دو پا)

- الان که دیگه خودکفا شده و خودش وسایلو بر می داره و می کنه توی دهنش

- صبح ها سنگینی نگاهش رو حس می کنم. وقتی چشمامو باز می کنم می بینم زل زده به من 

- عاشق بازی قایم موشکه و امروز برای اولین بار خودش دست منو از روی صورتم برداشت تا بهش بگم دالی موشه... باهوش کوچولوی من

- دیشب هم اومد شست پاشو بخوره اما شلوارش روی پاشو گرفته بود. یه کم مکث کرد و بعدش اول شلوارشو از روی زانو گرفت و کشید پایین و بعدش پاشو خورد

- عاشق راه رفتنه هههههه هنوز لق لق می خوره اما دوست داره روی دو تا پاش راه بره

- هفته ای یه دونه غلت می زنه دل ما رو خوش می کنه، فکر کنم از اون کوچولوهاییه که یهو راه می افتن

خلاصه اینکه خیلی شیرینه و من و باباش از ته دل می پرستیمش. قلبقلبقلب

اینم یه عکس داش مشتی خونه بابا داریوش ، درحالیکه لم داده گوشه مبل گرم و نرم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نهیر
12 فروردین 91 0:02
ناز نازی من پیشرفتهات خیلی با نمک بود الهی که پیشرفتهای جوانیتو ببینم
ازاده مامانه هانا
12 فروردین 91 14:31
الهیییییییییییییییییی بخورمش داش مشتیو چه ناناز بزرگ شده ها هر دفه میبینم احساس میکنم بزرگ شدنو شیزون شدنشو قربونشششششششش برم مننننننن
مریم مامان هیراد
12 فروردین 91 20:59
سلام به مریمی و هانای عزیزم نوروزتون مبارک ماشالا عروس گلم چقدر کارهای جدید یاد گرفتی
مامان ساینا
13 فروردین 91 11:41
سلام هانا جون و مامان مریمی سال نو مبارک ماشاله چقدر بزرگ شده این پرنسس کوچولو دیگه خانومی شده. هزار ماشاله که اینقدر کارای جدید یاد گرفتی. بوس برای هانا جوننن
یاسمن مامان رادین
14 فروردین 91 19:10
الهی قربووووووووووووووونت برم دخملی توپولی جوونم.
مروارید مامان آوا
14 فروردین 91 23:01
ای جااااان چه عکس قشنگی
مامی مائده
16 فروردین 91 16:15
ماشالا چه کارایی انجام میدی عزیز خاله قربون اون لبخندت بشم من