هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

هانا و باباش

1391/2/8 17:19
نویسنده : مامان مریمی
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 8 اردیبهشت 1391 شده دیگه و دختر ما یه عالمه کارای جدید می کنه.

اول اینو بگم که هفته پیش قرار شد برم دوباره موسسه و زبان درس بدم. دو جلسه رفتم اما دختر عزیزم وقتی برای اولین بار حدود 2 ساعت با باباش توی خونه تنها موند 45 دقیقه آخر بدجوری گریه کرد. دیدم داره اذیت میشه. آخه توی خونه حتی روزایی هم که کلاس نداشتم همش به من می چسبید واسه همین دیگه نمیرم با اینکه خیلی دلم می خواست برم دوباره درس بدم. گریه اما فدای سر هانا جونم ماچ

اولین سرماخوردگی رو هم که خوردی... بمیرم واست ناراحت

هانا بانوی ما دیگه میشینه و البته کمی لق لق می خوره.... نیشخند کلا نشستن رو دوست داره خیلی

اما اخیرا وقتی میشینه باسنش رو هل میده جلو و کمرش رو کاملا بلند می کنه.. نمی دونم دقیقا می خواد چیکار کنه از خود راضی

دوباره صداش در اومده و از الف یا ی رو جدا جدا میگه.

دیگه توی کریرش بند نمیشه و یه جورایی کریر واسش کوچیک شده.... قد بلند منننننن 

توی صندلی غذاش میشینه و سوپ و فرنی و پوره رو می خوره و کلی هم لذت می بره البته در حین خوردن برنامه های زیان انگلسیش رو می بینه و حال می کنه. منهم همراه با اون برنامه ها باهاش کار می کنم. در حال حاضر هانا علاقه خاصی به الفبای زبان انگلیسی داره و از هجی کردن کلمات خوشش میاد.

توی روروئک سواری ماهر شده و علاوه بر دنده عقب به پهلو ها هم حرکت می کنه.

کلا دختر ما خیلیییییییییی شیطون و وروجکه و فکر نکنم با وجود هانا نیازی به بچه پسر داشه باشیم. خنده

 عکسها:

بده من مامان...

کور شدم خببببببببببب

اولین نشستن:

چه دخملی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

elena
8 اردیبهشت 91 17:25
maryam joon mashalla hana koochooloo che bozorg shode che active , por kar hezar mashalla ghiafash ham kolli avaz shode barash espand dood kon , beboosesh
زهرا مامان مه سما
8 اردیبهشت 91 19:45
فدای نشستنت بشم من وای پس دختر من خیلی تنبله چون فقط یه بار غلت زد و دیگه نزد وای فکر کنم توی 2 سالگی بشینه تازه
یاسمن مامان رادین
8 اردیبهشت 91 20:45
برای مریمی جوون که پا روی دلش گذاشته وپیش هانا جوون مونده. برای هانا جووووون که سرما خورده الهی زودتر خوب بشی. بازم برای هانا جوون که میشینه و احتمالا با اون حرکتش میخواد خودش رو به سمت جلو بکشه.قربوونت برم من غذا هم نوش جوونت عزیزم. برای مامان مریمی.....مگه پسر هم میخوای؟ یعنی به یه بچه دیگه فکر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان دینا جون
8 اردیبهشت 91 21:05
ماشالا هانا کوچولو چقدر پیشرفت کرده.
یاسمن مامان رادین
9 اردیبهشت 91 1:31
مریمی جوون کوتاه بیا یه بچه دیگهههههههههههههه.وای برای من که کابوسه البته یهو دیدی رادین از تنهایی در اومد
سحرناز
9 اردیبهشت 91 19:18
ماشالله به این خانوم خوشگله.
مهتاب
10 اردیبهشت 91 11:30
چه مامان فداکارییییییییی دوست دارم بیا پیشم برای هانا یک آرزوی قشنگ بکن منتظرم
سارا (مامان درسا)
10 اردیبهشت 91 22:31
سلام مریم جان با اجازه لینکتون کردم. من دخترتون رو خیلی دوست دارم و بزرگ شدنش رو میدم. خودم هم یه دختر 4 ماهه دارم البته هنوز چند روز مونده تا وارد 5 ماهگی بشه. خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
مامی مائده
10 اردیبهشت 91 23:12
قربونت بشم که اینقدر زبل و زرنگی ماشالاااااا
مریم مامان پندار
11 اردیبهشت 91 0:27
مبارکه عزیزم نشستنت قربون اون چشمات برم که اذیت شدن از فلش دوربین مامان بدبد بد میام میکشمش
خانمی
11 اردیبهشت 91 12:56
سارینا مامان آرمان
12 اردیبهشت 91 0:40
سلام عسلمممممممم چه دخمل نازی برا امر خیر مزاحم بشم؟
یاسمن مامان رادین
12 اردیبهشت 91 10:41
.....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you هانا جوون خیلی دوستت دارم خاله
نهیر
12 اردیبهشت 91 20:31
هانا جون قدر مامان فداکارتو بدون خیلی هم نازی همه اولینهات مبارکه
ame goli
12 اردیبهشت 91 21:19
قربونت بشم من نفس
مروارید مامان آوا
13 اردیبهشت 91 8:06
خاله به قربونت که واسه همه کار عجله داری با اون دستمال سر جییییییییییییگرت
نهال
13 اردیبهشت 91 15:25
ماشاله به هانا خانوم خوشگل منم نم تونم یزدانو بذارم برم آموزشگاه ما بیشتر به بچه ها وابسته ایم تا اونا به ما هانا جونمو از طرف من ببوس
آینور مامان سهند
14 اردیبهشت 91 12:41
ای جانم چه دختری شده ماشالا ببوسش از طرفم جیگرشوو
آینور مامان سهند
14 اردیبهشت 91 12:42
راستی خوشال میشم تو لیست دوستاتون باشم ممنون میشم لینک کنی
ازاده مامانه هانا
22 اردیبهشت 91 22:51
عزیز دلم چقد تو ناقلایی دختررررررررر دوستت دارم خیلیییییییی هنوزم مزه اون بغل کردنه زیر زبونمههه بوسسسسسسسسسسسس کاش که بازم ببینمت