هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

سرماخوردگی و کلمات جدید

1391/11/21 17:01
نویسنده : مامان مریمی
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش من یه سرماخوردگی خیلی بد داشتم که از زور سرفه می خواستم خفه شم. هانا هم از من گرفت ولی خدا رو شکر فقط یک 24 ساعت تب کرد و به سرفه و اینا نرسید. تبش البته خیلی بالا بود و اینکه میگم خدا رو شکر دلیلش اینه که سرفه ها خیلی خیلی بدتر بودن.

خب اینکه به خیر گذشت. هانا جون ما از این پکیج کارت های باما داره. اولش شروع کردم باهاش فارسی کار کردن اما دیدم که فعلا فارسی لازم نیست چون هیچوقت دیر نمیشه واسه همین با انگلیسی شروع کردم. کلمات آسون رو جدا کردم و شروع به کار کردیم. الان هانا این کلمات رو میگه و کاملا می شناسه.. البته به انگلیسی میگه.

 apple اپه

banana نانا

fish ایش

cat ات

tea تی

eye آی

ball با

book بوو

egg اک

honey آن

از امروز هم شمارش اعداد رو شروع کردیم. و الیته هانا 10 رو به فارسی میگه. وقتی از یک می شماریم به 10 که می رسیم میگه 10. اسم عروسکش که کچل هستش رو هم میگه د د

فعلا همینا یادمه... تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

باران اردیبهشت
25 بهمن 91 17:07
وای چه دختری قربون اون زبان انگلیسیت
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 14:20
ای جان افرین به این کلمات
الهام مامان کیارش
6 اسفند 91 8:17
به به چه پیشرفتی آفرین به اراده مامان جونت
یاسمن مامان رادین
19 اسفند 91 14:41
برای هانا جوونم
مامان ملینا
26 اسفند 91 10:03
صفورا مامان آوا
27 اسفند 91 12:06
واااااااااااای خدااااااااا فدای این دختر باهووووووووش خاله به منم یکم انگلیسی یاد میدی؟؟؟؟