هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

سخنی با دخترم

1390/5/12 12:35
نویسنده : مامان مریمی
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم گلم، بی اسم مامان نیشخند

چرا امروز با اون تکونات منو مهمون نمی کنی؟ از صبح دلم هزار جا رفته. از دیروز کلا آروم شدی. اصلا یادم نمیاد دیشب که خواب بودم تکون خوردی یا نه. میشه یه دونه از اون لگدهای جانانه ات بزنی؟ به بابا هومن گفتم شب بیاد ببینه می تونه یه کاری کنه تکون بخوری. آخه همیشه به حرفای اون گوش میدی. نیشخند دختر بابا که میگن همینه دیگه.

شنبه رفته بودم دکتر. گفت که 12 شهریور برم سونوگرافی. تا اون موقع خیلی مونده. خیلی دوست دارم دوباره ببینمت فینگیلی کوچولو موچولو. فنچول من قلب یعنی میشه هر چه زودتر این چند ماه باقیمانده بگذره و تو بیای؟ ماچ 

CafeMom Tickers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامي اويسا
3 مرداد 90 18:36
چه وبلاگ نازي داري... ايشالا نينيت زودي بياد بغلت..


امروز که واسه ما تکون نخورد
مامان ابوالفضل
3 مرداد 90 19:05
سلاممممممممممممم الهییییییییییییییییییییی هممون مثل همیم همش انتظار یه روش خوب اینه که آب قند غلیظ درست کنی و به پهلوی چپ تا یک ساعت دراز بکشی، تو این مدت اگه سه بار تکون بخوره طبیعیه،البته به این کار عادت نکنی که خدای نکرده دیابت حاملگی بگیری موفق باشی خانومی
پریسا
15 شهریور 90 18:41
آخی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی