هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

الان خودمو می کشم :))))

1390/5/12 12:34
نویسنده : مامان مریمی
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

الان دقیقا یه ربع شده که دارم آهنگ همه چی آرومه.. رو گوش میدم و تو 15 دقیقه است که داری برای من می رقصی نیشخند وای خیلی با مزه است. اونقدر محکم ضربه می زنی که از روی لباسم هم معلوم میشه.... وای چه حس قشنگیه قلبقلبقلبقلبقلب

وقتی آهنگو قطع می کنم تو هم آروم میشی. دوباره که میذارم شروع می کنی. نیشخند

دیروز هم سر کلاس سه تار وسط درس استادم داشتی خودی نشون می دادی.... قلبقلبقلبقلب

زودی بیا بغل مامان ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
14 تیر 90 17:26
ایشالا به سلامتیو شادی نی نی ناز و سالمتون رو در آغوش بگیرین.
مامان الی
17 تیر 90 17:44
سلام عزیزم
خیلی ذوق میزدم وبت رو که میخوندم
آخه منم سه ماهه هستم نی نی دوممه
خیلی دوست دارم زودتر بزرگتر شه اینقدر ذوق دارم که انگار بار اولمه
ایشاا... همه کسایی که منتظر دیدن نی نی شون هستن به ارزشون برسن الهی آمینبازم بهت سر میزنم وبم که اماده شه ادرس میدم


مامان الی جون.. زودی وبلاگتو کامل کن آدرس بده منم ذوق کنم وبلاگتو بخونم