هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

دختر بابا

1390/5/12 12:35
نویسنده : مامان مریمی
1,582 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدم که فقط بگم کوچولوی فینگیلی فسقلی یه وجبی نیشخند ! حالا دیگه منو سرکار میذاری مامان جان؟ گریه این همه دیروز قربون صدقه ات رفتم، بهت شیرینی دادم، میوه دادم، یه عالمه غذا خوردم اونقدر که چشمام هم شده بود عین ماکارونی.......... باید شب تا بابات دستش رو گذاشت روی دل من تکون می خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! خنثی

میگن دخترا بابایی هستن همینه دیگه! واسه اون می رقصی و ناز می کنی و دل می بری، واسه من که همه سختی ها رو تحمل می کنم هیچکاری نمی کنییییییییییییی دل شکسته

شوخی کردم نیشخند زبان جرات داری از اون تو بیا بیرون... جوری بخورمت که هیچی ازت نمونه بغل یه دونه انگشت هم واسه بابات نمیذارم نیشخند

مرسی که تکون خوردی عزیزم قشنگم فنچولم نازکم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهی
4 مرداد 90 10:22
مریم جون کاش نی نی بابایی بمونه خیلی خوب می شه اگه این طوری بشه.


fatemehh
4 مرداد 90 10:26
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلام ما هم سر بزن و مثل ما هم نظر بده ممنون=========مامان فاطمه
مروارید (مامان آوا)
4 مرداد 90 16:53
واااای مردم از خنده خیلی بامزه بود
پریسا
15 شهریور 90 18:39
معلومه که دخترا بابایی هستن خانونی باید یه پسر بیاری تا مامانی باشه...