هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هانا کوچولوی ما - بهانه زندگی

فکر کنم اولین تکون تو رو حس کردم

1390/5/12 12:33
نویسنده : مامان مریمی
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من، خوبی مامانی؟

احساس می کنم امروز برای اولین بار تکون خوردن تو رو احساس کردم. پای کامپیوتر نشسته بودم که احساس کردم پوست سمت چپ دلم جابجا شد و بعدش توی دلم یه چیزی جابجا شد. یعنی تو بودی مامان؟ وای که چه ذوقی کردم دختر قشنگم. همین 10 دقیقه پیش هم کنار بابایی نشسته بودم که دوباره اونطوری شد. تا بابایی اومد دستشو بذاره دیگه تموم شده بود. انگار پوستم مور مور می شد. وای عزیزم، کی میشه قوی بشی همچین لگد بزنی جیغم بره آسمون؟ نیشخند ماچقلب

دوستت دارم دختر مامان و بابا قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مونا
28 خرداد 90 22:56
خانمی سلام............تبریک فراوان واسه تکونهای کوچولوت.....امید وارم به سلامتی زایمان کنی..............حتما به وبلاگ ما هم سر بزن........بوووووووووووووس
گلاره
29 خرداد 90 21:56
چه جالب مریم جون دخمل منم دقیقا 28 خرداد اولین تکونش رو خورد
رومینا
30 خرداد 90 16:03
بلاخره خانم خانوما تصمیم گرفتن تکون بخورن:d ایشالله همیشه توپ توپ باشید هر دو تون
ترنم
31 خرداد 90 14:30
مباركهههههههههههههههههههههههههه عزيزم با اجازه لينكت كردم